Vapun kunniaksi kävin tallissa vähän asentelemassa. Sain toiselle puolelle asennettua uuden olkavarren ja jarrukilven. Kaikki meni paikalleen just niin kuin pitikin ja jarrusatulakin tuntuu sopivan paikalleen kuten ennenkin.
Hieman harmaita hiuksia tuli, kun laitoin raidetangon paikalleen ja kokeilin tunkilla nostaa tukivarren alta renkaan oikeaan korkeuteen, niin oli havaittavissa aika raju "pump steering" eli rengas kääntyy jousituksen mukana. Pitää purkaa toinen puoli ja vaihtaa raidetangon kiinnitysraudat ristiin, niin saa raidetangon paremmin alatukivarren kanssa samaan linjaan, niin ongelman pitäisi parantua. Voisi myös kokeilla laittaa tarvittaessa Amazonista nuo kiinnitysraudat, kun ne ovat erilaiset, mitä Pyhimyksessä, niin saa testattua miten raidetangon eri kulma vaikuttaa pump steeringiin.
Kuvassa siis tuo ruosteinen rauta on Amazonista ja ihan suora. Tällä hetkellä paikallaan olevat ovat mutkalla, joten ulkopää on noin 2-3cm eri korkeudessa.
