Paripäivää sitten niputtelin koneen läjään. Kanen läjäsin: uudet venankumit, jäykemmät jouset ja K nokka, säädettävällä pyörällä. Hattu paikoilleen alakertaan. Isäukkoa käytin sen verta sain kannenpultit kirittyä, pukki ois muuten karannut alta

Imusarja, johtosarja löysi tiensä paikoilleen. Paksumman maakaapelin rakentelin laturille. Termariksi tuli Volvon 92. Tyhjäkäyntimoottorikin sai pornonpunasta päälleen



Jarrulevyt puhalsin ja maalailin eteen myöskin. Satulat löysi tiensäpaikoilleen, uusien jarrupalojen ja asennussarjan kera. Koiranluutkin laitoin hollille

Eillen kävin kamun hallilla puhaltamassa vaihdeloodan yms kuuluvat hilppeet ja maalailin samalla osat

Tänään laittelin pohjassa menevät jarruputket ja bensalinjat paikoilleen. Ostin oikein paineilmalla toimivan ilmauslaiteen merkiltään Vata. Hyvinhän se alkoi... Etunmaiset uudet ilmausruuvit oli kartioltaan pienemmät kuin käytetyt ja voi kuvitella ilmaa repii välistä eikä jaksannut pitää kiinni asennossa. Nooh entiset putsailin ja laittelin paikoilleen. Ei sitten ottannut tolkkua tuosta ilmauslaitteesta koko ajan kusi ilmaa sekaan nipan ja liittimen välistä joten varmistin vielä kieroksen lopuksi ihan perinteisellä polkemis menetelmällä. On ainakin nesteet vaihdettu reilu 1l meni läpi

Tulihan ne jarrutkin sieltä