0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Oliko se 2 kertaa kun yrittää käynnistää, niin menee lukkoon. Tuossa V70 sen muutaman kerran talven aikana tekee sen, ettei lämmitin lähde käyntiin ja menee jumiin. Onneksi on omasta takaa tuo nollauslaite, niin ei tarvitse korjaamolle kiikuttaa. Niin ja 5 talvea itse mennään kyseisen auton kanssa, ja lämmitin pöhöttää vielä. Veikkaan ettei siinä sun lämmittimessä mitää fyysistä vikaa ole! Kunhan on jostain syystä ollut 2 epäonnistunutta käynnistystä vaan
Ei liity autoon, mutta pakko on kehua tuota Volvon omamekaanikko systeemiä. Saa puhua suoraan mekaanikon kanssa eikä jonkun tiskin takana olijan kanssa. Tuosta voisi muutkin merkit ottaa oppia.
Niin se mulla tuossa V70:ssä on tehnyt, kun joskus oon ollut pihalla lämmittimen käynnistyessä. Hetken aikaa on pöhissyt ja sitten on sammunut jostain syystä Viime talvena ei tainnut tehdä kertaakaan, kun käytin Liqui Molyn Commonrail lisäainetta tankissa.
Jotain vikaa tuossa omassa oikeasti on. Eilen avattu lukitus ja aamusta oli hiljaista
Eiköhän tuota tule itsekkin käytettyä kunhan kuntoon saa ekaksi. Automaattikäytön pistin päälle jo valikoista. En halua autossa palella talvella
En tiedä millaista ajoa sulla on, mutta itse olen valikosta ottanut kyseisen toiminnon pois ja kertaakaan ei ole tullut kylmä Toki jos taajamassa tulee ajettua kovilla pakkasilla, niin voi se silloin viileäksi vetää.