No niin. Nyt on luettu autosta koodit. Siellä oli yksi sivullinen koodeja muistissa

AUD-B1A0213 Kaiutin #2 : Tämä taitaa olla kun oli elementti pimeänä.
CCM:stä kolme passiivista vikaa:
CCM-B108309 Uudelleenkierrätyksen säätimen moottori - komponenttiviat
CCM-B108509 Huurteenpoiston säätimen moottori - komponenttiviat
CCM-B108609 Ilmanjakosäätimen moottori - komponenttiviat
CEM:ssä aktiivisena:
CEM-U030100 Ohjelmiston yhteensopimattomuus ECM:n/PCM:n kanssa. Taitaa johtua virisoftasta.
CPM:
CPM-UB1D3392 Polton keskeytys normaalin toiminnan aikana - komponenttiviat...
ECM aktiivisena:
ECM-P201500 Imusarjan luistin asentosanturi... Imusarjan läppien vipu on irti.
ECM-P223800 happianturin positiivinen virran ohjauspiiri, pieni - 1, anturi 1
ECM-P223800 happianturin vertailujännitteen ohjauspiiri, pieni - 1, anturi 1
ECM-P225200 happianturin negatiivinen virran ohjauspiiri, pieni - 1, anturi 1
Nuo kolme viimeistä vähän ihmetyttää kun ovat aktiiviset ja mistä johtuvat.
Ja sitten se alusta

SUM-C110C13 vaimenninsolenoidi, vasen etu - Yleiset sähköviat - piiri avoin.
Tuohon mahdollisiksi vioiksi tarjosi myös johdin sekä liitin vikoja, mutta myös itse solenoidia -> uusi iskari.
Lisäksi jäi mietityttämään nuo CCM:n passiiviset koodit, ovatko enää valideja. Ja vielä enemmän nuo ECM:n happianturi koodit, mikähän vika niissä on.
Ekana jos googlettaisi tuon vasemman etuiskarin johdotuksen, miten menee. Jos piuhat ja liittimet ok niin tilataan uudet Monroet ja jouset
