Tämä on se päivä, joka ei ollut volvomiehen päivä.. hemmetti ei menny "ihan" päästöilleen tuo minun "vähäpäästönen" auto.. Öljynpaluu myös vuotaa "vähän" öljyä ja menee uusiks. Pitää kokeilla niitä ohkasempia "halpa" öljyjä

hc arvo sai olla tässä 0.350 ja oli parhaillaan 0.760 hetken ku tipahti anturi putkenpäästä ku polkas

pahimmillaan arvot yli 4000.. jotakuinkin kohdillaan

Pitää varmaan pienemmillä suuttimilla kokeilla + katti vois asettua hetkeks paikalleen.. Myös lämpöongelmia esiintyy kun pyörii pidempään paikallaan. Pitänee lähteä ruuvaamaan tuosta vanhasta vulvasta ö-lauhdutinta irti.. Ehkä kuparisyyläriä kehiin? muoviämpäri ku näistä ei tiedä.. Ei ollu volvomiehen päivä.. miltähän tuntus 134heppanen moottori med 1500kg painoa?

Kertokaa jos teillä on ollut lämpöongelmia ja miten olette ne ratkaisseet? Ainakin termostaatti lähtee ja vähän äkkiä pois!
Nesteet kiehu vielä 10min ajon jälkeenkin! paisari muutti muotoaan pakosarja hohkas lämpöä ku viimestä päivää! Voisko olla apua jollainlailla johonkin, jos muuttaa nokan ajoitusta? Lähinnä mietin tuota palotapahtumaa.. Nyt on nimittäin vakio nokkapyörä paikallaan ja mietin, että voisko tuo pakosarjan helotus johtua, että on vähä myöhänen sytytys? en tiedä oliko tuossa äskeisessä mitään järkeä kun väsyttää työpäivän jälkeen ihan kiitettävästi.. läiskäiskää (kuvainnollisesti) poskille jos meni kaikki mönkään
