Joo nyt jos jollain kokemusta tai edes hyvä arvaus, niin saa heittää kehiin. Heitän pyyhkeen kehään iha just jos tää vastustaminen ei kohta lopu. Etin vaikka saakeli jonku fiat punton litrasella diisel automaatilla. Mutta asiaan! Mystinen vika päällä. Auto toimii siis normaalissa ajossa erittäinkin hyvin, mutta kun painaa kaasun pohjaan niin 3000-5000rpm sisällä pätkäsee sytytys pahasti. Se ei siis ole semmonen kertarykäsy kun katkeaa vaan moottori kyllä jatkaa kiertämistään hitaasti ilman voimaa kohti rajoitinta. Ääni on kuin sähköinen rajoitin (semmonen pärrrrrrrr).
Puhdistin sytkäohjaimen liittimen. Vaihdoin alkuperäiset jakajan ja pyörijän. Tulpanjohdot ja puolanjohto uudehkot ja mittasin ne (alle kolme ohmia). Tulpat uudet. Kokeilin jopa wr8 lämpöarvoa, mutta ei, toiminta vielä huonompaa. Vauhtipyörän asentoanturin johdon suojaus kärsinyt ihan anturin juuresta, mutta jos tämä anturi ois pimeä niin ei auto varmaan liikkus. Eikä varmaan puolikuntonenkaan voi olla? Putsasin myös vp-asentoanturin liittimen johtosarjasta, koska se oli hapettunut. Ainiin ja vaihdoin toisen puolan, eikä wörki vieläkään. AATTAKEE! Ongelma alkoi sadekelillä ja se ilta ajettiin niin nätisti kuin vain voi! Vielä eilen antoi kerran kiihdyttää kunnolla, sen jälkeen ei oo toiminu

Edit: Huomenna yritän ehtiä jostain toisen vp-asentoanturin.