Huomenna viimeinkin lähtee osat tasapainotettavaksi. Aluksi ajattelin, että tasapainotan könttänä, mutta tulin toisiin aatoksiin. Kampiakseli, vauhtipyörä+asetelma ja limppupyörä painotetaan erikseen.Tulee hieman kalliimmaksi, mutta tulevaisuutta ajatellen järkevämpi näin.
Kannen suhteen setti selvä. Kanavoihin en lähde puuttumaan. Pakovenat tulee tosiaan ne 37mm Volvon kuorma-autosta. K-linerit ohjureihin. Nokkapukkien linjaus, Enemin V16Turbo nokka pysyy, kuten myöskin Mitsubishi Pajeron lautaset ja Kuplan venttiilijouset. R-seetit. Ohjureissa ei tosiaan mitään vikaa, mutta k-linerit on vaan tekemisen vaiva, niin hipostellaan nyt. Onhan se kitkakerroin fosforibronssilla 1/4 siitä mitä normiohjurilla, jollen väärin muista.
Tällasta tänään. Kaikki hommat ollu jäissä melkeimpä tasapainotuksen takia.