Ja vanteista tulee mustat. 6purnukkaa harmaata pohjamaalia ja saman verran mustaa vasaralakkaa sekä hopeaa vanneteippiä haettu. Hallilla käytiin kaverin kanssa tuskailemassa konepellin ritilöitä. Lopulta sain kuin sainkin yhtä vaille kaikki paikalleen ja liimaan. Ei täydellinen tullu, mutta melkein

Tässä vielä joitamia kuvia keskeneräisestä pellistä




Huomisen ohjelmassa ois puhaltaa niitä vanteita. Vasta yksi puhallettu. Lisäksi pitäisi maalailla osia. Perjantaina saapuu Ruotsin paketti

Ainiin ja kysyin katsastuskonttorin mukavalta sedältä asioista. 255 leveät nakit ei tuota ongelmaa. Kuulemma 110mm saa leveys ylittää alkuperäisarvon, joten äkkisiltään 305leveät ois maksimit. Siinä vaiheessa kun tuo renkaat muutoskatsastettu, niin poliisikaan tuskin puuttuu vanteisiin. Moottorihan on vakio, joten siitä ei tule ongelmaa

Penkit jos saa leimattua, niin on ihme. Kuitenkin SIPS penkit vakiot... Mutta koitetaan. Ratti ei ole ongelma. Tulostan verrokiksi todisteet, että mallisarjaa valmistettu ilman bägirattia ja lisätositteeksi kuitti vaihdetuista osista ja srs-valon poisto.. Näin siis paperilla, katsellaan miten se nyt sitten oikeesti menee. Ja näistä ei sitten aleta täällä kiistelemään, vaan tämä oli ko katsurin näkemys.