Haha parikyt kilsaa takana ja syylärin tuet alhaalta paskaks. Letkujen varaan jäi niin halkas alavesiletkun ja nesteet loris maahan. Tienpäällä korjasin mutta letku vaihdettava ennen lähtöä. Odotin innolla tätä ku liian helpolla meinas päästää

Hmm.. Spaceritkin piti olla keskittävät eikä navan pinnapultteja pitänyt joutua lyhentämään. Toisin kuitenkin kävi. Laitoin muttereihin tilkan kierrelukitetta välttyäkseni samalta kuin dieselröntän kanssa kun vanne meinas irrota ajossa
Hyvin toimii auto lyhyen testin aikana ja hukkiskin toimii olosuhteisiin nähden ihan hyvin. Otin siis sen sisemmän jousen pois laskeakseni ahtoa. No se rajaa nyt 0,9-1,0bar kuten suunnittelinkin. Aika lahnahan tuo on edelliseen kokoonpanoon verrattuna. Ahdin herää aika paljon ylempää ja vedosta puuttuu se viimeinen raju repäisy. Tuntuu noilla paineilla ku ajas rimmatulla vaparilla.. Ja joo aivan järkyttävä mekkala tuolla putkella ku paukkuu ja rätisee.. Vois sanoa näin, että paljon melua tyhjästä

Viikonlopun jälkeen tulee vaimennin väliin niin säästyy ehkä virkavallan karmaisevalta kouralta
