Nyt kävi sekä hyvin, että huonosti.
Se on prkl etuvaijeri, mikä on patentoitu, eli on siis mennyt poikki.
Hyvin siinä mielessä, että nuo kaikki vaijerit saa sopivasti, kun voi ottaa "tarvikemallia" olevan setin=50€ kolmelta vaijerilta, mutta tuossa on näköjään laiteltu oikea uusiksi( väärä vaijeri muuten), joten 50€(plus hirveä nakertaminen)
Edit: tai sitten ei, mikähän noissa on muuttunut jossain r n 55000 nurkilla? Ei näistä prkl ota selvää!
Pistetään tarvikemallilla, käytännössä sama etuvaijeri, kuin Volvon korvaava.
Huonosti siksi, että on "hiukan" työläämpi tuo etuvaijerin asentaminen

Tai sitten vedän duplex vaijerilukolla(2mm vaijerille) homman nippuun ja ojennukseen, kustannus 2.20€

ja on haponkestävää, kyseessä on tämän näköinen veijari ja näitä saa ihan veneilevän kansan motonetista.
Koska kyseessä on vain selkeä asemointi virhe, vaijeri liikkuu ja toimii muuten. Paitsi tietenkin ne kyhäilyt kikkailuineen

laitan kuvan siitä myöhemmin.....

Tuleepahan katseltua tankin liitokset yms samalla..........

Saattaa onnistua kyllä pakoputken loppuosan ja lämpösuojien pudotuksella, yksi olisi kiinnitettävä uudestaan muutenkin hmmmm
Samalla katselin vaihdekepin alapuslat, sinne on laitettu näköjään jossain välissä uudet, mutta ei o-rengasta. Äkkiseltään vanhat ruiskujen o-renkaat vois olla käypäsiä ja loput shimmaukset "prikoilla"
Edit: "volvo" 400-sarjan vaihteiston puslapaketti motonetista 8,50€, on renkulaa ja puslaa moneen lähtöön, täytyy samalla katsella vaihtaako tapin pulttiin ja mutteriin? Uskoisin siirtimen haarukan olevan melkolailla sama kaikissa.