Maaliskuussa vaihdatettu Halexin öljyt, ja peräöljyt 450e, sinisellä.
Toukokuussa, 238tkm kohdalla öljynvaihto, castrolit myllyyn, ehkä 5-6dl joutunu sen jälkeen lisäilee, eli syö vieläkin.
Toissapäivänä kiihdytyksessä, antoi herjan "hiljennä tai vaihda *suuremmalle" (D-vaihde), joten etsin siitä tietoa ja aika paljon tuli viittauksia puolavikaan. EasyDiag kiinni (on maksanut itsensä jo takaisin) ja tässä tämänhetkiset vikakoodit:
ECM P0306, sylinteri 6, sytytyshäiriö
ECM P0307, syl 7
ECM P0300, satunnainen syt häir.
ECM P0430, kat. tehokkuus rivi 2 (tiedossa) Sininen epäili vuotoa putkistossa imu/pako. Täytyy yrittää selvittää. Tuon sensorin(denso) tilasin ebay.co.uk, 80e - on laittamatta.
+
PDM B116615, piiri oikosulussa, ilmeisesti maavalo peilissä?
PDM B119100, oikea takaikkuna..
+
CEM B112C87, liiketunnistin
CEM B1D1887, Akkuvarmistettu summeri, (tiedossa)
Tulpat tilattu, pitäs olla helppo vaihtaa, samalla vois kokeilla vaihtaa paikkaa 6 ja 7 puolille, mutta tietääkö joku miten sylinterijärjestys menee?
Hupaisa yhteensattuma, kun emännän Lexus RX350 kulkineessa ollut puolavikaa myös, juuri nyt imusarja irroitettuna odottaa Saksasta saapuvia tarvikkeita. Auto 2006, ja 120tkm ajettu. Itellä 2007 ja 240tkm ajettu.
Olen jo alkanut miettiä pientä vaimennusta tuohon pakoputkeen, kun talvi lähestyy ja kylmäkäynnistys on aika äänekäs.
korjattu typotus *