0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kato, mun vanha.Ostin Jyväskylästä loota vikasena syksyllä 2013. Laitoin sinne AW71:n jonka modasin Bricksien ohjeilla napakammaks. Bilsteinit eteen, kaasut taakse ja pikku laittelua tuli tehtyä ja ajelin sillä vuoden päivät kunnes tulin siihen tulokseen että mun kilsoilla on järkevämpi hankkia diesel taas alle. Tykkäsin kyllä autosta.Vanteet on mun käsialaa, älä välitä ne on maalattu kiireessä paukulla huonosti koska plastidippi kokeilu meni niin v*tuiks ku olla ja voi Tekniikan puolella on iso maffi, isot suuttimet ja Viking:n lastut. A-nokka tis mun jäliltä jäädä sinne, simonsin putkisto.Onhan tuo ollut mm. nimimerkillä zero tjsp. ja jollain toisella täälläkin pyörivällä jonka nimeä en muista.Niin ja knoppina vielä että uudekseltaan se on ollut Ilkka Alangolla kutsuttiin sitä siis Ilkaks.
Tällaisen kun joskus saisi...
Addonit vielä keulaa ja perään ni sitte.
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Siinä letkussa kuuluu olla kuristus konehuoneessa, semmonen takaiskuventtiilin näkönen osa (voi johtua siitä että se on), musta letku ja mielestäni valkoinen venttiili yleensä. Kaks vierekkäin, menevät läpi tulipellistä lämppärin letkujen läheltä.
..ja se suhina luultavasti johtuu jo siitä että anturi on täynnä paskaa mitä imenyt ilman mukana, suosittelen putsaamaan
..ja se suhina luultavasti johtuu jo siitä että anturi on täynnä paskaa mitä imenyt ilman mukana, suosittelen putsaamaan Samalla käymään alipainevuodot siitä lämppäristä kanssa läpi