Kyllähän kaikki osat pitää tietenkin tarkistaa, ennen kun rupeaa uusia tilailemaan. Sitäpaitsi joskus selviää vetoakselinylkytyksestä pelkällä jumittavan tripodin/ rasvojen vaihdollakin.
En näe, miten poskilaakeri voisi aiheuttaa merkittävää nypyttämistä olematta samalla niin väljä, että siitä koituisi ensin muita ongelmia.
Mitä noihin vetareiden sisäniveliin tulee, niin usein se on juuri se apukuskin puoli josta on rasvat joko karanneet taikka kuivahtaneet. Kuskin puoli tuntuisi kestävän paremmin, mutta kyllä niitäkin on väljäksi mennyt ei siinä mitään.
Kovasti paljon noita akseleita kuulemma menee vaihtoon noiden sisänivelten takia. Tahtovat olla melko vähissä lähes kaikilla toimittajilla.
Jos riittää intoa ja aikaa rassailla, niin kannattaa sen verran purkaa ja puhdistaa ne nivelet rasvoista, että näkee miltä siellä kupissa näyttää. Samalla voi tutkia tripodien liikkuvuuden etteivät takertele. Joskus on käynnyt niinkin, että on todettu nivelten olevan vaihtokunnossa, mutta auto on laitettu takaisin kasaan uusien osien odottelun ajaksi, ja tutina on mystisesti kadonnut kokonaan tai vähentynyt merkittävästi tai siirtynyt toiselle nopeus/veto alueelle. Tuossa kohtaa tietysti voi todeta diagnoosin osuneen melko varmasti oikeaan ennen osien tilailuakin.