Joo, syyläristä tuleva ylempi natsa on se oikea paikka. Siihen sopiva kirkas letku ja siitä sitten kone käyntiin ja stoppia heti kun kuplia tulee ja vastaava määrä laatikkoon mittatikun reiän kautta (kova suppilo auttaa hommassa kummasti).
Öljyä menee juuri sen verran, kunnes tulee kirkasta. Itse laatikon täyttömäärä on 7,5L ilman lisä lahdutinta.
9L on omassa aina riittänyt.
Mitä öljyjen valintaa tulee, niin tärkeää on se, ettei se mene kuumana liian ohueksi tai 71L alkaa temppuilemaan turbiinin lukon ja nelosen vaihdon kanssa.
Viimeisimmät vaihdot ovat olleet kokeilujen jälkeen Mobil ATF-220 (tai vastaava DEX IID tai IIE ja FORD mercon luokituksen omaavat käyvät).
Viime kesänä Mobil ATF-320 kiehahti kevyemmällä sandaalilla kuin ATF-220 ja jotenkin se ei käyttäytynyt niin lineaarisesti kuin 220.
Mainittakoon lisäksi se, että omassa on KICK-down vaijeri säädetty niin löysäksi (about 1cm), että kickdown tulee vasta viimeisellä kolmanneksellä, kun orkkis FK:n säädöissä sen saa aikaan puolikaasulla.