



Tämmöinen tuli hommattua marraskuussa 2012 314tkm ajettu.
Alkuperäiskuntoinen volvo 940 classic -97 b230fk m90
Pikku hiljaa tullut laitettua oman mieleiseksi
Ahdin vaihdettu mitsun 16T-7:ksi
Isompi välijäähy
suuttimet 670cc
mikan ajamalla tehdyt lastut
jt-tunig 3" putkisto
sre asetelma pottapyörällä
aito -012 IMM
polttoaineena E85
pumppaamossa AEM e85 320 pumppu
Kannelle tehty kesällä 2015 pieni jumppa, isommat pakovenat ja 1mm pois pinnasta

Alkaa omaa mieltä tyydyttää kesäauton kulkuhalut


Viime viikolla tuli hommattua talviliukuri
Volvo 240 SE -91 B230F


Ajokilometrit oli vaan 287tkm
Joskus on joku saattanutvähän huoltaakin. Oli teknisesti ok kunnossa, mutta pienen vikalistan kanssahan tuo tuli. Molempien helmojen takapään, oikean takatukivarren ja apurungon hitsauksella kiitos puliuk0n päästiin ruostehommissa, käsijarru oli kuollut. Samalla uusin uudet käsijarrukengät, levyt + palat.
Abs merkkivalo paloi. Viaksihan paljastui todella kallis homma. akusta napa irti

Nyt taas saa päästellä vuoden eteenpäin.

Sitte päivitettiin kuolleen siirtopumpun tilalle AEMin viinapumppu odottamaan uusia koitoksia.Ei mennytkään ihan elokuvissa

Oli päässy pikkasen happanemaan tuo tankkivarusteen kansi

Joutu lähtee hydraulikauppaan


Toinenkin suodattimen banjoliitin oli syöpynyt niin ohkaseksi et kiristyksen jälkeen muistutti enemmän painepesuria

No nyt taas kulkee ja toivottasti myös bensat myös siellä missä pitää...