Kait sulla on kilpakäyttöön tehtyä jarrunestettä?
En ole vielä kertaakaan kaivannut radalla moista. Tuntuu, että Botnialla EBC:n palat lasittivat levyt, kuitenkin jokunen kierros niillä tuli sinniteltyä. Sen jälkeen ei tarvitsekaan ihmetellä miksi pitoa ei tahdo oikein olla ja kuumuvatkin enemmän. Levyjen uritus ois varmaan parantanut toimintaa Yellowstuffien kanssa.
oliko tämä tänään lpr ilmailupäivillä ?
Tulihan siellä käytyä yksi veto ajamassa märällä, ei oma aikataulu riittänyt toiseen. Etuspoileri ajoi kyllä asiansa loistavasti konepeiton suhteen. Liikkeellepääsy oli vähän heikkoa, mutta muuten ihan jees. Loppunopeuden suhteen tavoite täyttyi just eikä melkein eli 201km/h maililla. Varttimailiaika vaatimattomat 14.98s.
Megan logi näköjään katkes heti alkuunsa jostain syystä niin ei näe vaihtokohtia sen tarkemmin, jossain 7200-7500 välimaastossa kuitenkin. Kone tuntui äänen puolesta hönkäilevän hyvin ja seos 12.5 tienoilla sen verran mitä ehti sitä apparin jalkatilassa olleesta läppäristä vilkuilemaan(en saanut aikaiseksi kytkeä vieläkään kojelautaan Innovaten näyttöä toimimaan)

Jonkinsorttinen
incar. Ei oikein ehtinyt loota mukaan 1->2 vaihtoon.
Nyt kun tuli ensimmäisen kerran katsottua keulaa hieman kauempaa päivänvalolla, täytyy sanoa ettei spoileria tarvitse alkaa heti muuttamaan mihinkään. Näyttäs sopivan aika hyvin. Otettava vaan foto siitä vielä.