Motoparkkia kierretty noin 25 nopeaa kierrosta ja parhaaksi jäi Racechronon mukaan 1:49,8. Pari aikaa meni hyvin lähelle 1:50 rajaa joista kymmenyksen päähän Jahre kyydissä toimittamassa kamerajalan virkaa

Toinen oli sitten kaksi kymmenystä yli. Taas vaan kuskiin lisää tasaisuutta, parhaiden sektorien perusteella ois ollu mahdollisuus 1:48,2 aikaan.
Jarrut toimi ok, mutta sais ne paremminkin ottaa. 5 nopeaa kierrosta yhtä soittoa oli aika maksimi vakiopaloilla hieman aikaisilla jarrutuksilla. Polkimen ja tehostimen välitangon pituutta pitää kasvattaa, koska nyt normaaliajossakin alkaa ottamaan turhan alhaalta. Alusta pelas hyvin kun vaan löysäsin takaiskareita kaksi naksua. Tuntuu että renkaat antavat periksi sivuttain aika reilusti vaikka W-nopeusluokka onkin merkitty, eivätkä taitu alle. Melkoinen letku on mutkitellessa verrattuna 17" pyöriin ja reagointi ohjaukseen paljon hitaampaa. Ois voinu jättää jarrutukset myöhempäänkin jos vaan ois ollu tarpeeksi luottoa renkaisiin

Äkkiseltään laskeskeltuna noin 90km ratailua.
Pari videota:
IncarOhiajoEi tuota vislaavaa ääntä kuule sisälläkään oikein kuin videolla, liekö sitten imuputkiston ominaisääni tjsp.
