ABS -valo syttyi tuossa kesällä ja vikakoodina oli oikea taka-anturi. Noh, eipä auttanut kummankin taka-anturin ja hammaskehän puhdistus, joten sitten vain ohjainyksikköä purkamaan. Pikainen kolvaus, boksi läjään ja autoon. Taas toimii, ei ole syttynyt valo enää uudestaan.
Siinä kun samalla seudulla remonttia tein, niin otin samalla bypassin auki, kun on ahdot hieman seilannu. Kalvossa oli noin 5 mm pitkä, läpi asti oleva viilto.

Tilasin sitten uuden kalvon, sekä jäykemmän jousen. Jäykempi jousi pitäis riittää 1,45 bariin asti, joten tähän riittävä.

Siinä vielä läjässä uusilla osilla.

Nyt (yöllä, pimeessä ja sateessa) koeajolta tultua sanoisin, että ahdot ei enää seilaa yhtään ja moottorijarrutuksessa ahtopainemittari menee enemmän alipaineelle kuin ennen. Pitää kuivalla kelillä vielä kokeilla, että onko vedossa paljonkin eroa.
