Ilmeisesti kutonen ei naperoon sovi, vai mikä vitsi on laittaa vajaapyttynen, sama työ sen sovitus silti on?
Eniveis, vauhtipyöränä suositan "normaalia" pyörää jota on 240mm levyn kanssa kyllä, tämä menee nyt lujasti mutuilun puolelle mutta noin 94 tai vanhempi 850 manuaali lienee tällaisella varustettu, tuoreemmissa on sitten kaksoismassahimmeleitä. KL-racing myy 850 T5 jousitettua 240mm massalevyä, joka käy suoraan m90 pooreille ja jonka kanssa sopii M5 tai 765 asetelma, tehtiin pari tuommosen levyn ja asetelman yhteensovitusta ja olen 95% varma että otettiin vauhtipyörästä ihan pienenpieni nurkka alemmas pulttikehän ympäriltä ja asetelma sai olla koskematta. Tällöin kun tarkistat anturikehän siitä tomaatin vetolevystä ja uudesta vauhtiksesta niin sen puolesta saat orggiksen ohjauksen käyttöön, mutta sähkötöitähän senkin kanssa on tiedossa. Et tosin taida moisia pelätä,

.
Muok: ihan ajatustasolla, jos siihen mörköpataan tulee bmw ZF, eikö olisi edullisempaa ja saisi lujemman koneen kun lusikoi m50/52/54 pannun ja tyrkkää siihen sen ZF kun se käy suoraan? Edelleen tilanahtaus kuulostaa mahdolliselta ongelmalta, mutta ihan näin ajatusleikkiä harrastan.