Vein eilen auton pajalle pyöränlaakerin vaihtoonl Tänään soitettiin ensin, että vetari on irroitettava ja otettava laakeri prässissä irti, koska se on ruostunut kiinni.
Äsken soitettiin, että laakeri ei ole inahtanutkaan prässissä, edes pillillä lämmittämällä. Jättävät yöksi painatukseen ja liukasteet väliin. Jos aamuun mennessä ei ole pompannut eikä aamulla lähde, niin pitää kuulema ruveta katselemaan uutta vetoakselia ja "olkaa", mitä se nyt tarkoittaakaan.
Onko kellään kokemusta tällaisesta? En niin tarkasti tiedä, että minkälainen paketti heillä nyt on käsissä, kyselin sitä että eikö osia voi palastella ympäriltä pois rälläkällä... Tuntuisi että kai nyt vetari pitäisi saada ainakin ehjänä säilymään jos ei muuta?
Kylläpä kuulostaa taas helevetin kalliille lystille...