Noniin, uus sachsin kytkin on taas kiinni

en tiedä viittiikö testata kestääkö kumin sulattamista
Itse aiheeseen: Eli nyt heitin tuommoisen pienen testilenkin kun plx toimii. Seossuhde oli tasakaasulla ajettaessa 14.5-14.7 suurinpiirtein reikäreikä, mutta se kävi n. 5 sekunnin välein 15.3, eli laihemmalla. Välillä 14.3
Kiihdytyksessä seossuhde oli n. 13-14 luokkaa ja kaasu pitemmän aikaa pohjas oli 11-12 korvilla.
Pystyykö tästä sanomaan mitään, kuulostaa normaalilta? Brakecleanerii suihuttelin muttei käynnissä omaan korvaan havaittavaa muutosta.
Ja on varmaan normaalia kuulla turbon suihutus kun kiihdyttää ahdot tapis? Ei ainakaan laihalla käyny nii ei se varmaa vuodakkaa.
Jarrupoljinta poljettaessa pohjaan mittari näyttää 16-17 eli laihalle, pitäisi mun mielestä näyttää rikasta seosta kun ilma imusarjasta vähenee?
Ajan yhden 100km maantielenkin tässä lähiaikoina ja sitten koulun väliä sahaan 200km ja täytän tankin uudestaan piripintaan samalla asemalla. Äsköisellä tankilla kulutus oli 311km ja 37L eli 11.8L/100km. (Ehkä tätä edellisessä tankillisella auto on ollut vinossa bensa-asemalla tms)
Kesärenkaat vielä ruuvaan välikelin renkaiden tilalle jotta päästään todellisiin lukemiin.
Videota tyhjäkäynniltä.
https://www.youtube.com/watch?v=uMYfXZ9lkWs&feature=youtu.beEdit: kylmänä kun käynnistää niin afr on aika lailla 10 tyhjäkäynnillä, kunnes moottori lämpenee n. 65c jolloin lambdasäätö astuu peliin? Tämän jopa voi haistaa kun ei katti ole kiinni, kuulostaa hieman epänormaalilta. Jos lähtee heti ajamaan niin afr on 12.5, n. 3km matkan jälkeen lämpöviisari on noussu karvan vajaa 1/4 ja sitten siirtynyt closed-looppiin.
Lämpöanturin muistaakseni olen mitannut, mutta pitää vielä boksin päästä tutkia.