Hei rakas päiväkirja

Tänään tuli taas autoa laitettua pikkasen kuten nokka irroitettua 244:sta (ja selvis että on A-nokka, eli ei tarvii nokkaa vaihtaa) ja joitakin osia sain maalattua sekä 360:stä ruiskun irroitettua

Ruiskun johdotusten kanssa tuli pieniä ongelmia mun tietämättömyyden takia.
johdotus on helppo ottaa pois jos voisi irroittaa 2 liitintä jotka menevät releelle ja yhdistää ne mun autoon johonkin,
Tuossa kuva niistä 2 johdosta, siinä näkyy se liitin joka jäisi sitten pois.

mutta sitten siitä jäisi pois, lampda johdot, 1 "puolalle" menevä liitin (mikä mahtaa olla tuoko se puolalle sen tarvitseman virran?, voisiko sen korvata jotenkin?) joka taas menee paksuun johtonippuun ja se nippu menee sulakerasiaan. eli pitääkö mun ottaa myös sulakerasia mukaan tohon 244:seen?
Mikä tuo on ,sihen tuli sytytykseltä jotain johtoja? se pitää kanssa vissiin ottaa mukaan vai onko mun 244:ssa sellanen valmiiksi?

Toinen asia on että pitääkö mun ottaa se kärjetön jakaja 360:sta vai voinko jättää 244:sen kärjellisen paikalle?
Kuvia ruiskusta.

imusarja irroitettuna

Suuttimet hyvässä hapessa

Ruiskun sytytys

Tuollanen boksi löyty keskikonsolin takaa (Onko tässä ruiskussa omat boksit sytytykselle ja ruiskulle?)

ilmanmassamittari?

3 viimistä numeroa on 096 (anteeks epäselväkuva)
Maski tuli maalattua

"tumma optiikka" valot (ois pitäny tuon lasin alaosa maalata myös ni ois ollu paljon tummempi.

Tuosta ohjaustehostimesta näkee miltä tulee näyttämään ku on hihnapyörät maalattuna

Siinä se suuren keskustelun aihe, ilmastoinninkenno. tonne pitäis cooleri jotenkin saada mahtumaan

coolerin paikan suunnittelua

244 nokka irroitettu oli kuin olikin A-nokka, seuraavaksi kansi pois

Seuraavaks olis sitten edessä 244:sen koneen nosto pois, jotta saa lohkon pestyä ja maalattua sekä ruiskun vauhtipyörän asennettua.
Samalla konehuone saa mustan maalipinnan koska on järkevää maalata se ku kone on poissa.
Tänään ei ikävä kyllä kerenny olemaan autojen kimpussa kuin se 3 tuntia, kerkes siinä myös hiukan putsaamaan konehuonetta, otin lampunpesimet kokonaan pois, otin mekaanisen bensapumpun pois ja asensin tilalle 360:stä otettu tulppa. tuo r-sportin mekaaninen bensapumppu olis kaupan

Projekti jatkuu taas varmaankin huomenna