No niin, tervetuloa takas 
Ihan hyvältähän tuo näyttää jo nyt ja varmasti vaan paranee noilla suunnitelmillasi.

No jos Ixionit jätettiin tallinperälle niin ei sille vag keikalle sitten oltu ihan niin tosissaan lähdetty ... Siitä sitten tuunaamaan mieleiseksi 
No juu ei, tulihan koitettua

-Käytin auton tuulilasin vaihdossa
23.5-16-Laaja huolto tähän tuli tehtyä.
1.6-16......ja sen lisäksi jotain pientä muutosta on tämäkin käyttöauto kokenut:
B-pilareiden turvavöiden kaulukset vaihtui uusiin:
Xenonpolttimot tuli vaihdettua, ja samalla umpioita hieman kiilloitin.:

vasemmassa umpiossa oli kosteutta sisässä, joten se oli pakko irroittaa kuivatukseen.


Ei varmasti viimeomistaja ollut pessyt autoa vuosiin, oli sen verran karhea maalipinta, joten jonkun näköistä
vahausta tuli harrastettua (tuota collinite 840 en tähän autoon käyttänyt, ennenkuin kukaan kerkeää sanomaan) :





Takaspoileri löytyi ghostilta ja se tuli asenneltua paikalleen,
samoin roiskeläpät. myös
jarrusatulat maalasin hopeisiksi:


Pitkään mietin minkä alustan tähän ostaisin, ja päädyin sitten
bc-racingiin. Perjantaina se asentui alle:





Tehdasasetuksilla jäi tuolle korkeudelle:





Tänään
hieman laskin keulaa alaspäin, ja säädin kulmia kohdalleen. Takacamber on jo aika hurja tälläkin korkeudella, saa nähdä miten alkaa renkaita syömään




Kyllä nuo ixion replicat jäävät aivan liian sisään, joten joko speiseriä väliin tai sitten täytyy vaihtaa toisenlaisiin vanteisiin.
Seuraavaksi listalla:-Valoluomet tuli tilattua, ne asentunee paikalleen ensiviikon loppupuolella.
-Neliveto tuli todettua aikalailla heti oston jälkeen vialliseksi,vika on haldex pumpussa. Uusi orkkis pumppu, öljyt sekä suodatin onkin auton kyydissä odottelemassa sopivaa hetkeä vaihdolle, ensiviikon aikana viimeistään kuitenkin tarkoitus vaihtaa.
-Öljynlauduttimen vesiletkut pahan näköiset, täytyisi vaihtaa
-Jakolaatikon ja vaihteiston välinen stefa vuotaa, se täytyy vaihtaa. samallahan nuo öljyt vaihtuisi.
-Ardic pitäisi huoltaa joskus sitten ennen syksyä.