Aikani kuleskelin foorumilla niin huomasin että keneltä lohkon ostin on täällä ilmotellut pienestä mahdollisuudesta moottorin kuivana pyörimisestä about minuutin verran, mutta sehän näkyykin sitten lohkossa ja laakereissa

Hitaasti taas kaikki etenee. Punainen lohko on hoonauksessa ja kampiakseli kaulojen kiillotuksessa. ja BMW öljysumut tulee. varaosia tippuu pikkuhiljaa postista. Suurempituottoisempi öljypumppu laakereita, tiivisteitä yms hilpettä kuten säädettävät nokkapyörät sekä Bränd nyy HX40 Superi #14 pakopesällä. Sille on tarkoituksena pari kiloa ahtoja antaa. Ylikoon männänrenkaat viilataan sopivalle katkovälykselle.


Jarrupäivityksiä tuli sen verta että levyt on vakion kokoiset, edessä jäähdytettynä, uritetut ja rei'itetyt, takana rei'itetyt ja uritetut. Mielestäni mageen näköiset, ainakin alkuperäisiin verrattuna

. Palat tuli Black Diamond. Satulat lasikuulapuhalsin ja maalasin punaiseksi, niihin tuli korjaussarjat samalla laitettua




Konehuone, pikkuosat ja konepellin alus olis nyt maaleissa. Kävin maalikaupassa kahtelemassa sopivan sävyn (melkein tuli sama mitä ulkopuolen teippi), lakkaa ja lakan sekaan hilettä. Kylläpä hirvitti alkaa lakkailemaan varsinkin tuon hileen kanssa. Noh, kaadoin sitten aivan ketusti tuota hilettä lakan sekaan ja yritin muistaa sekoitella ja heilutella pyssyä ettei hileet valu pohjalle. Pinta tuli oikeen siistiksi mutta kun kuivahti jätti aavistuksen karkean pinnan. Näin jälkikäteen ajateltuna pintaan varmaan pitäisi vielä vetää lakkakerros ilman hilettä niin siitä saisi tasaisen ja priiman. Voi olla että sen saa kevyellä vesihionnalla ja kiillotuksella hyväksi.



Syylärin takia piti etupeltiä muokkailla toisen kiinnityksen osalta ja siinä samalla meni umpeen kymmenkunta reikää

mun mielestä muutos on huomattava ja ihan siisti

Etuvalojen pohjat maalasin mustaksi ja kiinnittelin kunnolla lampuin heijastinpinnan kiinni runkoon


