Palikat alkaa löytämään paikkansa pikkuhiljaa. Kohta pääsee Penkkilappuja hakemaan ja katsurilla olis tarkoitus tänä kesänä käydä. Koe käynnistys toi aika paljon lisämotivaatiota niputtaa tämä ikuisuusprokkis

Eli käyntiin lähti ja kuulolta nätisti pyöri kone. Pakosarjan ja downpipen hitsailin Migillä, kun kaverin TIG oli kovalla käytöllä. Mulla on Ponssen tehtaalta vanha kemppi millä lapsikin osaa hitsata

Tuonne hukkaportin luokse tulipeltiin ajattelin kyhätä alumiini palasen jonka peittää lämpötarralla niin ei sula tuo läpivienti tai johdot. Noille punaisille puolille pitää vielä jotain tehdä kun eivät enää sovi tähän Lookkiin

Kaverin kanssa katseltiin venttiilien ajoitukset suunnilleen kohdalleen, sen miten tarkkaan tuolla kellolla saatiin.
Jätetään tähän muistiin
0,1 nostolla jäi 15astetta eykk imupuolella ja pakopuolella 0,1 nostolla 15 astetta jykk. ykk kohdalla imupuolella auki 0,25 ja pakopuolella 0,45. Kaikki nämä arvot siis hieman epätarkalla kellovirityksellä
Syylärin taakse tein peitelevyn alumiinsta johon kiinnitetään flektit. Öljynlauhdutin asettui keulalle ja paikallisessa liikkeessä kävin teetättämässä letkut öljynsuodattimen alle tulevalta termostaatilta kennolle. Samalla ohjaustehostimelle prässäiltiin sopivat letkut ja kiinnikkeet
Vänkärin puolelta pakkeloin ovien yläreunat tasaiseksi, joskus kun tuli hiottua se liima siitä pois niin alla oli lievää aaltoilua pellissä, joka oikeastaan näkyi vasta kun sai kirkkaan värin päällensä. Vielä sama homma kuskin puolelle. Nuo takalevityksetkin kaipaisi pientä tasoittelua että olisivat priimat.
Lisäillään parit otoksen tuosta konehuoneesta, kun eipä muuta ole tullut tehtyä kuin sitä läjättyä.




