0
0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.
Vielä edelliseen autoon liittyen, lienee tuttu äijä tuossa (Kuva poistettu lainauksesta.)
Nyt ku on uus lasi ni laita pinnoite siihen! Ei tarvii pyyhkimillä hyvin naarmutella. Mulla käytössä http://www.autonhoitokauppa.fi/gtechniq-g5-water-repellent-coating-for-glass-and-perspex-100-ml ja hyvin toimii.
Noniin. Kotiin selvitty tästä päivästä. Auto jäi eilen sisustapesuun, tänään aamulla hain auton takaisin. Ja kuten aikaisemmin jo mainitsin olevani tyytyväinen työnjälkeen niin otin nyt muutaman kuvan sisustasta. Edestä(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Takaata(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Takaluukku(Kuva poistettu lainauksesta.)Itse pesin pikaiseen töiden jälkeen tämän ulkopuolelta niin ei oo likainen. Muutama kuva ulkoa. (Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Eiköhän tästä jotain kivaa saada aikaiseksi! Sormet syyhyää, tekis mieli vaikka ja mitä. Mutta mutta. Jos malttaisi! No sitten. Otin kuvia näistä ovenkarmeista! Ei ne mitään hyviä ole mutta kyllä niistä erottaa ettei ne ihan tälläset saisi olla Vas.etuovi (Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Vas.takaovi "pahimmassa kunnossa" (Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Oik.takaovi(Kuva poistettu lainauksesta.)Vaikka mulle sanottiin ettei koritakuu enää ole voimassa, niin ajattelin kuitenkin mennä näyttämään keskusautohalliin näitä korroosio vaurioita. En mä siinä mitään menetä, lähtee sitten ilmeisesti kysely eteenpäin korvataanko vaiko ei. Itse uskon etteivät ota mitään kantaa. Joka tapauksessa nää yritetään ennen kesämiittiä korjata! Etteivät jää muhimaan enempää. Pahoittelut suuresta määrästä kuvasaastetta! Edit: Hommasin pintaan herkkuja erikseen tätä varten! Kun saadaa myllytettyä jne. Niin pintaan tulee Soft99 Fusso Light coat! Jatkossa pesut menee pitkälti vaahdotus+huuhtelu pitkin kesän. Tietysti jos jotain piukkaan ehtii jämähtämään niin normaaliin tapaan huolellista pesua mutta näillä tän kesän pesut. Ja vahaukset! (Kuva poistettu lainauksesta.)
Tulipa siistiin kuntoon sisältä, nyt kelpaa ajella .Kieltämättä aika hyvin on päässyt tiivisteiden alla muhimaan... Toivottavasti ei tulis enää lisää noita ylläreitä
Tarvii varoiksi vielä helmat ottaa pois ja tarkastella tilanne sieltä myös!10v aikana saattanut jo mun tuurilla kahnata maalit puhki.
Mulla tuossa -04:ssa oli kaikki ihan siistin näköistä helmojen alla. Toki hieman sontaa mutta ei nyt sentään ruosteessa. Jos nappaat helmamuovit irti niin tuolla meikäläisen "huoltopäiväkirjassa" on Kulmamiehen kertomat osanumerot kiinnikkeille, niitä menee kuitenkin rikki. Ei kannata siniseltä hakea kun Ebaysta saa säkillisiä paljon edullisemmin
Tuli ostettua tuosta heräteostoksena Eibach:in madallusjouset naapurilta [Korin] . Laitetaan kimpassa keskiviikkona alle, niin saa sitten jämäkkyyttä ja näyttävyyttä samantien tähänkin. Kelpaa sitten. Torstaina tai perjantaina säätää aurauskulmat niin ei renkaat pääse menee ketuilleen eikä vetele suotta. Sit pääsee taas ottamaan kun niistä tykätään
eibachin jouset on hyvät, itsehän asensin edelliseen D5 sellaiset ja tykkäsin. Olisin samanlaiset laittanut nykyiseenkin V70 mutta ei nelikkoon ollut saatavilla, ainoa vaihtoehto oli nuo bc coilit
Mä laitoin kans tohon omaani tuon eibach pro kit -30mm sarjan ja ei kyllä mitää moitittavaa ole ei laskenut liikaa ja jouset on mustat niin ei katsurikaan huomaa että on vaihdettu ei tarvi muutoskatsastaa