Tällekin tulee näinä päivinä pari vuotta kun on ollut meikäläisen hallussa. Auto tuli minulle n.130tkm ajettuna ja nyt on mittarissa 148tkm. Hyvin on tuon ajan pelannut, ei varsinaisia vikoja ole ollut käytännössä ensimmäistäkään. Öljyntasoanturi silloin tällöin herjaa omiaan, mutta on nyt ollut kuukausikaupalla hiljaa. Sensus ei suostunut muutamana aamuna käynnistymään, mutta Volvolla oli ollut tosiaan tiedote tämän suhteen ja Sensus päivittyi vuosihuollossa tasoon 3.0. Apukuskin ovenkahvan vaijeri irtosi kerran mekanismistaan. Pienikulutuksinen ja varmatoiminen auto ollut kyllä tähän saakka

Alkuun ei pitänyt mitään rakennella tai muutella muuten kuin ajella vaan, mutta homma lähti hieman jossain vaiheessa räpylästä

Kasailen tähän mitä kaikkea tullut laitettua ja rassattua sikäli mikäli oikein muistan

Ulkokuori:
Maski maalattu mustaksi
Päiväajovalot laitettu paikoilleen
Ledit vaihtuneet pitkiin valoihin
Pakkivalot vaihdettu ledeiksi
Rekisterikilven valot vaihdettu ledeiksi
18" vanteet ilmestyneet kesäpyöriksi
Isommat pakoputken päät asennettu
Eteen asennettu roiskeläpät
Sisusta:
Poljinpinnat vaihtuneet alumiinisiksi
Alumiininen lepuutustuki asennettu
V40 R-Design valaistu vaihdekepin nuppi vaihtunut vakion paikalle.
Sisustan valot vaihtuneet ledeiksi
Taakse jalkatiloihin laitettu valaistus
Peräluukku, etuovet ja etujalkatilat vaimennettu kauttaaltaan raskasmatolla ja huovalla.
Takaovet vaimennettu sisäpuolisesti huovalla. Kesällä tarkoitus lätkiä loput raskasmatot takaoviin ja rasvata lukkomekanismit. Samoin täytyy vielä yrittää tuota takapenkkiä irroittaa jos sen takapenkin alustan saisi vaimennettua.
Säätimien nupit koristeltu alumiinirenkailla
Tekniikka:
Moottorinohjain päivitetty ja uudet päivitetyt lukemat ovat tässä 200hv ja 330Nm.
Volvon etututka asennettu keulaan
Alusta:
Eibachin 30mm madaltava Pro-Kit vaihtunut vakivietereiden tilalle. Samalla tuli uudet yläpään laakeroinnit.
R-Designin poikkituki vedenohjauskaukaloineen asennettu konehuoneeseen.