0
Äänestäjiä yhteensä: 0
Äänestys päättynyt: 10.06.2018, 22:51:15
0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.
Itse otin edellisestä tuon vetokoukun irti kun ei jaksanut kattella sitä. Oli toki hiukan epäkäytännöllinen kiinnittää takasin, kun veteli kärryä Onneks nykyisessä on irroitettava malli, niin ei näy mihinkään.
Itse asiassa käynyt kyllä mielessä tuon poisto, mutta kun se ei tuolla persiissä juuri leipää pyydä, niin oon sen antanut olla. Ja sitten jos sen tarvis takas, niin ei tuolla räntäsateessa kauheasti houkuta sitä laittaa takas
Joo ei se paljon houkuta kyllä, tollanen irroitettava on kyllä näppärä. Ovat vaan suht arvokkaita asennettuna.
Tuossahan on vielä se, että tuo helmamuovi leikattu tuon koukun tieltä. Onneksi ollut tarkka asentaja, ei isoa koloa ole tehnyt, kun joskus nähnyt sellaisia koiran mentäviä aukkoja. Muttan silti se aukko jäis jos ottais koukun pois
Samalla vois asentaa r-designin takahelman
Tuohan se olis kyllä, mutta sitten jos taas tarttee vetokoukkua, niin pitäisi tehdä tuohon diffuunkin kolo. Noiden diffujen hintoja on kyllä tullut tutkittua...
Noita koukkujakin taitaa olla monen mallisia? Mun edellisessä V70:ssä se kolo oli puskurin alapuolella vaikka oli kiinteä. Tuo kuulan putki tuli puskurin ali.
Irroitettavan koukun kanssa R-designin diffuusoriin kuuluu hyvin kuomaamaton irroitettava peitepala, omasta en alkuun edes huomannut ennen kuin automyyjä mainitsi asiasta
Olishan tuo pulttien kanssa irrotettavakin irrotettavaa mallia. Saksanmaalta noita diffuja sais kyllä kohtuuhintaan, mutta sit se ajattais Volvolle ostamaan tuota peitepalaa. Ja tuolla rahumäärällä jo laittais tuon faceliftin digimittarin
Mullakin on nyt kun kaikilla muillakin kerta on
wau
Piristää mukavasti kabiinin ilmettä