Se on aikalailla sama juttu kun jos "piilotat" / laitat kotona olohuoneessa jonkin stereoitten 230V AC jatkojohdon maton alle.

Tietenkin olisi hyvä käyttää maalaisjärkeä siinä piilottamisessa autossa sitä verhoilun alle, elikkä jos epäilee että se hankaantuu / nirhaantuu poikki jostakin kohdasta, niin silloin itse käyttäisin jotakin suojaputkea.Mutta jos sen laittaa jonnekin suojaputkeen, niin siitä tulee liian paksu ja ei oikein istu hyvin mattojen alle. Muistaakseni "pahin kohta" (johto taipui eniten)oli siinä kun se menee hytin puolelta peräkontin puolelle, mutta siellä kontin etu/oikeassa nurkassa oli muistaakseni jokin kolonen josta sen sai uitettua kontin puolelle. Itse en kääntele takaselkänojaa ales, joten se ei pääse minulla vaurioitumaan siitä kohtaa. Ylimääräiset kiepit jatkojohdosta laitoin nippusiteellä kiepille sinne loppupäähän. Taisi olla kolme kierrosta. Koska kyseinen laturi otttaa hyvin vähän virtaa, niin jatkojohto ei sen takia tarvitse olla näkyvillä, elikkä ei tarvitse ajatella jatkojohdon lämpiämistä tms. Mutta tietenkin jatkojohto pitää olla mekaanisesti riittävän paksua / hyvälaatuista.

Kyllä se on vielä jatkojohto, vaikka se verhouksen alla olisikin, mutta ei se KIINTEÄ asennus ole. Jos tekisimme kiinteän asennuksen, laittaisimme syöttävään päähän jakorasian esim huppuliittimineen, josta sitten vaikka MMJ:llä (tai MCMK:lla)veisimme peräkonttiin, jonne sitten asentaisimme pinnallisen sukopistorasian laturia varten. Itse en sellaista tekisi omaan autooni. Nuo taipuisammat jatkojohdot ovat ihan hyviä, kunhan vain tietäisi niitten pakkaskestävyyden (taipuisuuden kylmällä kelillä. Niitten kanssa pitää olla tietenkin varovainen -30 asteen pakkasessa ja jättää taivuttelu lämpimimmille säille.