Joo, eli viikko sitten tuli hommattua otsikon mukanen Volvo ja heti tekniikkamurheita.

Startin jälkeen kävi hetken mutta sammui. Teki jo viikolla saman tempun, mutta seuraavana päivänä lähti käyntiin normaalisti ja pari päivää toimi hyvin. (Mitä nyt huomasin että esim. tasasta 90km/h ajaessa kierrosluku mittarin neula pomppii välillä 2000-2500 välissä. Onkohan yleistä?)
Veikkaan että bensan saannissa vikaa, 2. pytyn tulppa oli ainakin kuiva vaikka hetken oli sahaillu käyntiin. YKK-anturi (vai mikä nyt onkaan) putsattu, koitettu toisella bensapumpun? releellä (valkonen suorakaide sulakkeiden takana), vikakoodeja ei anna..
Lueskelin että suutinreleissä ollut myös vikaa näissä, mutta iskarin tolpista ei löydy kahta vierekkäin olevaa relettä (ilmastointi siis löytyy ja pitäis olla näitten kahen releen vierekkäin?). Kuskinpuolen lokarista löyty kylläkkin musta suorakaiteen muotonen rele, johon tulee neliskanttinen liitin.. 899931 ja 1323592-1 numerosarjat siinä luki.
Itte epäilen kuitenkin bensapumppua, kun ei tunnu kuuluvan minkäänlaista ääntä kun kääntää virrat päälle, nyt kun vika on päällä. Toimiessaan muistelin että pieni/vaimea surahdus kuuluisi. Eli onkohan mitään vielä mikä voisi vaikuttaa bensapumpun toimintaan, vai pitäisköhän vaihtaa samantien uus? Ei ollu kyllä mikään halpa motonetin aito bosch, mutta ei niitä näyttänyt varastossakaan olevan. Tässähän pitäisi siis olla vain tankissa pumppu? Sisäkautta vissiin vaihdetaan/pääsee käsiksi siihen pumppuun? Kartano malli kysessä ja myyjän mukaan vakiolastu paikallaan.