Joo ja se pelas ku ajatus.
Riippuu aina mihin vertaa.

Huomaako tietyllä setupilla onko IMMuissa saati eroa esim. yläpäässä jos sinne ei päästä.
Tai huomaako pientä nypytystä 3000rpm.
Tai pidempää starttia, huonoa käynnistymistä kylmempänä/lämpimänä.
Noissa Kiina/Fefe/Langattomissa immuissa huomannut:
-pientä nykimistä satunnaisesti (piirilevy) -> kolvaus / uusi
-"ok" kulku ahdoilla (efektinä "tottupa tähän nopeasti") -> IMMu mittasi huomattavasti vähemmän ilmaa kuin mitä oikeasti meni -> uusi
- tietyssä lämpötiloissa paljon pidempiä startteja -> uusi
Mulla noita oli parhaimmillaan 2kpl uusia takaluukussa ja yksi autossa kiinni oli helppo testailla ongelman jälkeen heti toiseen.
Myyjä ebaysta ihmetteli mitä niille tapahtuu kuin pyytänyt takuuseen useita, ja niillekkin vielä vaihtoja. Ei kiinnostanut enään kun olisin voinut esittää todisteita (kuvia oskiloskoopin näytöstä/immun piirilevyistä), lähetti vaan uusia.

Jostain kummansyystä mulla nyt noin 300tkm ajettu -012 Bosch ja toimii (tällä hetkellä vielä

) ihan kuten uusikin -012.
Tämä hyvin kiteytetty noista yleislastuista (ehkä joskus joku voisi asiasta kirjoittaa topicin asiallisesti):
En ole kouvolasta, enkä perehtynyt LH:n säätämiseen semmosella paatoksella kuin jotkut (vaikkei uskoisi, minullakin on elämä, jopa virtuaalimaailman ulkopuolinenkin), mutta olen lukenut useampia vikingin lastuja, useamman tonin lastun, deran lastun ja KL-racingin lastusetin, ja ketään henkilöä tai firmaa erikseen mollaamatta voin todeta, että jokaisessa lastussa on tehty monia asioita tosi typerästi. Itse asiassa jokaisessa on korjattu alkuperäislastun 10 afr aluetta lisäämällä sinne soppaa, muuten muutokset on enempi kirjavia. KL racingin lastuissa on kova yritys, mutta selkeästi ei ole ymmärretty mitä ollaan tekemässä. Ottamatta tällä sen enempää kantaan, missä on tehty mullistavia kehitysaskeleita tavan tallitunarien LH säätämisessä niin yllättävän paljon aika kamalia lastuja on myyty maailmalle, jopa minä teen tiellä säätäen parempia (!=huippuhyviä) kohtuullisen nopeasti.
Geneerisellä virilastuasialla voi jokatapauksessa vakiosta FT/FK mitälie nostella paineet sinne hiukan vaille kiloon kohtuu huoleti, se lähes tukehtuu soppaan yläpäässä ja 3.5krpm nurkissa ollaan koko lailla nakutusrajoilla mutta jos ropsahtaa niin mainituilla ehdoilla ei aiheuta vauriota koneelle, tehohukkaa sytkäennakon laskiessa vain. Jos taas tehdään ns customsettiä raudan osalta, on lastussakin syytä olla asiaankuuluvia muutoksia, joiden tekeminen etänä settiä tietämättä on oikeasti aivan onnenpyörätouhua. Perus tyyliin 16-18t ja vx3 on vielä ihan tunnettu setti, siihen saa geneerisen virilastun varmasti jos tekijä tietää mitä tekee, mutta se poikkeaa kyllä jo vakioraudalle tehdystä lastusta selkeästi (tai olisi todellakin syytä poiketa).
Mutta ei lastuista sen enempää tässä topicissa. 
Eikä herneitä kenellekkään. Omakohtaista kokemusta vaan kerron.

ps. Kiina immu toimii jos saa hyvän vain, kuten Mikan vetänyt ekalla jo +50tkm? Tai sitten kasan huonosta erästä, kuten minä...