0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
samanlainen on vieläkin samoten jos topicissa on useita sivuja, niin sivunumerot on tuolla mainoksen vieressä keskellä sivua...
Oletko tyhjännyt jo välimuistin manuaalisesti?
En tiedä kumpi auttoi, Taavin "säätö" vai välimuistin tyhjennys.
tuo ctrl+shift+del ja sieltä ruksin pelkän "väliaikaiset internet-tiedostot"?juu, tein ja käynnistin selaimen uudelleen mutta ei muutosta.
/* Tämä on testi */
Pohjimmiltaan kyse on samasta asiasta, mun "säädön" pitäisi vaan kertoa selaimelle että "hei täällä on nyt uusi versio CSS-tiedostosta, lataapa se äläkä käytä vanhaa". Välimuistin tyhjennys taas poistaa sen vanhan CSS:n joten selaimen on pikku pakko hakea uusi.
Aukaisepa selaimella vaikka uudessa välilehdessä tämä:http://www.vrcf.fi/foorumi/Themes/default/css/editor_ie.cssEnsimmäisellä rivillä pitäisi lukea:Koodia: [Valitse]/* Tämä on testi */Tuota tyylitiedostoa käyttää ilmeisesti nämä ie8 ja vanhemmat. Tämän on kyllä pakko olla silti välimuistiongelma, testasin yhdellä virtuaali-xp:llä IE8:lla ja kirjoitusruutu näkyi siinä ihan oikein.
Tuo sun säätös ei muuten auttanu ainakaan FF5.0 ja XP sekä FF5.0 ja seiska yhdistelmissä. Kummassakin vain välimuistin tyhjäys pelasti tilanteen...
kello heittää niinkun landiassa mut tuliko se softan mukana aiemmin ehkä ei noin paljoo heittäny ?? pikkujuttu joka valvottaa sua koko yön
Jep, itse asiassa hoksasin ton itsekin jo.
mulla näyttää olevan 5-6 minsaa edellä foorumin aika, omaa koneen kelloa joka kyllä aikasemmin oli melko oikees ??
Täällä mennään ainakin ihan ajassa.