Vaihdettu tulpat, tulpanjohdot, puolan johto, virranjakajan kansi+pyörrin, ilmansuodin ja kokeiltu ehjällä IMM:lla.(kaikki orig.osia) Ei häipynyt vika vaan edelleen kylmänä vetää n.3500 rpm ja sitten rupee hyytymään ja katkomaan. Lämpöisenä ei ota ajossa kuin n.2000 rpm, mut paikallaan kaasutettaessa välillä kiekasee ihan täydet ja välillä hyytyy 2000-3000 rpm:lla. Lähtee hyvin käyntiin ja käy tasaisesti tyhjäkäyntiä. Käytetty 95 bensaa. Voisiko olla bensasuodin tukkiintunut jos on uuden bensan mukana lähtenyt tankin mönjät liikkeelle. Suodin on orig.volvo ja ajettu n.30 000 km.
Löytikös tähän vikaan syy?
Kävin eilen hakemassa 740 -87 B230F:än ja tekee samaa.
Edellinen omistaja on näköjään vaihtanut tähän kassillisen uutta osaa:
Lambda, sytkävahvistin, imusarjantiiviste, b-pumppu, tulpat, tulpanjohdot, v-jakajankansi+pyörijä,IMM ja ties mitä muuta.
Tankkipumppu ei toimi, mutta se ei oireile noin rajusti.