Muistaakseni alakauttakin pääsee pitkillä jatkoilla niihin paluuputken kuusiokoloihin käsiksi, mutta nyt mentiin yläkautta kun piti ahtimien imu- ja paineputket irroittaa toisesta syystä.
Suurin homma oli saada kuskinpuolen ahtimen imuputken klemmari auki, kun se oli tehtaalla jätetty sellaiseen asentoon ettei siihen meinannut millään päästä käsiksi. n.60cm varttituuman jatkoja ja pari niveltä, magneetilla kannatellen jatkovarsia ja kädellä koneen takaa ohjaten sai hylsyn osumaan kohdalleen. Sittenkin nivelen kulma jäi sellaiseksi ettei pulttia saanut kierrettyä kuin 1/4 kierroksen kerrallaan.
Öljynpaluuputken kuusiokolot sai yläkautta käsikopelolla avattua, koneen takaa kurotellen.
Paluuputki mahtui pois paikaltaan kun sitä kiersi vastapäivään ylhäältä katsottuna.
Vanha tiiviste pois lohkosta koukun avulla.
Uudet tiivisteet paikalleen, yläpään laippatiiviste parilla pikaliimatipalla laippaan kiinni niin ei pääse tippumaan asennettaessa.
Sitten putket kiinni ja homma valmis.
Useita tunteja sai hommassa kulumaan.