Tovi taas viime kirjoituksesta,mutta päivittelempä vähän.
Venttiilipöytään kurkattiin tuossa pariviikkoa taaksepäin ja käytettiin solenoidit irti pöydästä ja putsattiin ne.Tarkoitus oli siis vain kurkata ja ottaa tyyppitiedot siitä samalla.Eipä siellä mitään erikoista löytynyt joten lyötiin se nippuun ja autokäyntiin.Luonnollisestikkin samat oireilut kuin aikaisemmin,koska mitään erikoisempaa ei tehty,vain putsattiin ne kolme solenoidia.
Mutta päätin viime perjantaina vaihtaa moottoriöljyt+suodatin sekä polttoaine suodattimen.Polttoaine suodatin oli sen näköinen,että ei varmaan ollut vaihdettu koskaan.Uusi 25e tarvikesuodatin paikalleen ja öljyt moottoriin.Tuli siinä myös sitten tutkittua konehuonetta ja sulakerasiasta tarkastelin sulakkeita sekä myöskin heiluttelin niitä.Noh siinä sitten pistin auton tulille ja lähdin ajelulle....Nyt ei ole 2 päivään vaihdeloota temppuillut pätkääkään

Täytyy sanoa, että tuli vähän semmonen mitä v***ua olo

Eli askin oireilut oli seuraavat:
2-3sekunnnin viive kun vaihde laitettiin D asentoon tai (4,3,L) Pakki kuitenkin meni normaalisti päälle.
"Kick downissa" vaihteisto arpo ,että mitä tekisi seuraavaksi.Ei siis osannut päättää vaihtaako pienempää vai antaako olla senhetkisen vaihteen päällä. Joskus myös jäätyi kierrokset paikalleen hetkeksi
monesti mutkaan tultaessa jos nosti jalan kaasulta hetkeksi ja alkoi taas kaasuttamaan niin kone nosti kieroksia,mutta vaihde saattoi mennä vasta yli 3tuhannen jälkeen päälle,josta seurauksena melkoinen nykäisy.