Kyllä se tekisi turbokone mieli pistää tuohon. Nykynen käyttis 2.3tic 740:kin kulkee niin ilosesti.
No jos tuon K-lohkon pistäisi, siihen sitten pelkän vapariruutan tuosta turbokoneesta katastukseen? K-vinokoneessahan on se 103hp kaasarilla, mutta menis tieten teholapulla ruiskunakin, sanoo vielä että varmatoimisuus ja pienempi kulutus ollut ruiskun asennuksella etsinnässä.
Meneekö K-lohkoon ET:n alakerran palikat suoraan? Kansihan menee ja ruutat sun muut siinä samoten, mutta joutuuko esim mäntiä vaihtaan? Mites sitten se seikka, kun turbosta otetaan turbo pois, pelaako ollenkaan tuolla vakio motronicilla. Pitäisikin katsoa tekniset tiedot tarkemmin että osaavat osaa neuvoa.
Jos ja kun sen saa kilpiin tuolla K:n lohkolla ja vapariruutana, voisi sitten tehdä siihen pikakiinnitykset turbolle

väh 150hp tässä hopassa olisi oltava.