0
0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.
Pumpun painetta nostamalla saa tehostusta hieman lisää.
Jos meet nostaan käyttöpainetta niin varo ettei tiivisteet korkkaa tai letku.Eiks se pumpun paine pysy tuolla kikalla samana mutta käyttöön menevää painetta säädetään.Pumpussa taitaa puhtia löytyä semmosen reilut 100 bar.Jos siinä paineessa tulee letkuun pieni reikä niin nestesuihku menee läpi melkein mistä vaan, varsin helposti menee niin sanotusti ihon alle ihan kirjaimellisesti.Yhden tapauksen oon nähnyt ja kaveri joutu leikkaukseen että saatiin sormi pelastettua kun oli tuplapaksu...Joissakin autoissa on vielä letkussa kuristin millä rajoitetaan painetta, en tiedä onko näissä.
Joissakin autoissa on vielä letkussa kuristin millä rajoitetaan painetta, en tiedä onko näissä.
Varmuuden vuoksi kyl vaihtaisin nesteet, tekisin RVS-käsittelyn ja rasvaisin ristinivelen omassa
Ohi kysymyksen, mutta hydrauliikassa kuristimella rajoitetaan virtausta, ei painetta.
Jajuu, 100bar on normaali, onko tässä muuta väitetty? Ei tarvi vertailla mitään. Kerroin vain mitä luokkaa tehostimen paine on kun ei ollut puhe esim. commonrailista mutta nythän sekin tuli sieltä kätevästi.
Pointti liittyi siihen, että mahdollinen pieni paineen nousu ei tee ohjaustehostimesta käyttäjälle vaarallista. Kuka ylipäänsä pystyy pitämään tehostimen putkista kiinni ja kääntelemään rattia samanaikaisesti?
Olipas helppo laittaa sisähaara pojan V70:n ja putsattiin se tuulilasin edus muovin alunen ja siellä oli komposti, sekä huomattiin että muovin tiiviste on vähän halki myös ilamn oton kohdalta, tein karhuteipista korjauksen ja kaikki paska imuroitiin pois...