0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Se olisi kohta vuorokausi oltu jalkamiehenä. Volvo saa vähän vahaa pintaan. Katotaan ehtoolla millainen tuli, jos sais samalla otettua jokusen kuvan lisää.
Tuommoisia nuo Volvot on, että heti ollaan jalkamiehenä
Minä aloin lukemaan että vuorokausi oltu jalkamiehenä, että mitä hittoa sattunu heti uudelle autolle
Pari kuvaa lisätty alkupostaukseen. Laitellaan lisää kun keritään
Vähän samat fiilikset oli ittellä, että joko se piru meni ja kietaisi sen koristeeksi johonkin tolppaan Komia on hän
. Rehellisyyden nimissä tullut mentyä vajaan viikon aika varmaan yhtä paljon kylki edellä kuin edellisen 18 vuoden aikana yhteensä mitä tuo kortti kohta ollut
Heh! Tajusin vasta nyt että sulla tämä on ensimmäinen AWD vaikka oon allekirjoituksen tsekannutkin. Olen ollut nyt pari kertaa duunikaverin A6 3.0 TDI Quattron kyydissä ja on se hieno tunne kun sohjossa ei tarvitse suditella paikallaan! ...ja monoahan tuokin tuntuu saavan Punainen sopii hienosti! Omasta mielestä harvoihin, mutta 60-sarjan muotoihin kyllä
Audissa liian vähän tehoa jos ei sohjossa suttaa. Ainakin omassa lyö kaikki neljä suttia näillä keleillä. Pari päivää ajoin etuvedolla niin on se taas mukava palata nelikkoon.
Tuo valkoinen valkoisilla vanteilla oli komea. Oliko siinä alla 19" vanteet?