Saako tulpanhatuista / -johdoista / virranjakajasta / immusta mitattua virtoja, ja jos saa, niin kertokaa ohjeistus tyhmälle.
Kipinää ei tosiaan yhteenkään tulppaan, eikä ollut irroituksen jälkeen kuin kakkosen tulppa märkä. Mittailtiin vastuksia suuttimilta ja liittimistäkin, ja sielä pitäis olla kaikki ok.
Vähiin käy vaihtoehdot, katkeisko se sytty jossain virranjakajan ja tulppien välillä, eipä siinä paljo muuta oo.
Toki edelleen kummittelee ECU.. Sekä virtalukon pohja ja se ajonesto, jonka ohitukseen tai poistoon kaipaisin ohjeita.
Lediloota?
Avaa se ja puhdista hapettumat, älä laske jousta karkuun.
Immun mittausta voisit kokeilla ja bensapumpun releen vaihtoa.
Muuta en nyt keksi. 
Lediloota eli se ajonesto juurikin?
Immun mittauksellekin ohjeita.
Releeseen en usko, pumppu surraa kovasti kun virtoja kääntää päälle.