Yksinpuhelu jatkuu.
Sain tosiaan tuon öljynpaluuputken käsiini, jälleen kerran kiittäminen käyttäjää
arska11, tuo foorumin "sininen tiski"

Huomenna laittaa hovikorjaaja paikalleen, toivotaan että öljynkärytys loppuu siihen, alkaa tulla kilometrit kalliiksi tuon ainaisen öljyn lisäämisen takia.
Just kävin autoa ihmettelemässä kun on eilisestä seissyt, ja tuulilasi kohtuullisen hyvin huurussa. Raikkarikin menee nyt sitten vaihtoon, toivotaan että helpottaa huurtuminen, jos ei, niin jatketaan toimenpiteitä.
Onkos tässä vedenpoistoröörejä tuulilasinpyyhkimien alla? On taas kuskin jalkatila kosteana kun kurkkaa päällimmäisen maton alle. Myöskin jalkatilan muovi kastuu sieltä konepellin avausmekanismin juuresta, eli olisko joku putki tukossa? Rohkenen myös epäillä tuulilasin liimapintoja, mutta ei kyllä millään huvittaisi ruveta siihen savottaan.
Nyt kun autoa käytin lämpöiseksi ja tuulilasistakin näki eteensä, niin vetää silti pieneen huuruun koko matkalta ihan sieltä alareunasta, noin 2cm korkeudelta.
Uusi turbokin ollut viime aikoina mietinnässä. Vaihtoehdoiksi alkavat kallistua kiinamallin 19T ebaystä, taikka Holsetin HX35W, tuntuvat ulkomailla olevan kohtuullisen edullisia. Mahtaakohan olla minkälainen savotta Holsetin sovittamisessa? Pakosarjan laippa? Downpipe ainakin menisi uusiksi, sen tekisi sitten heti 3'' rännistä. Onkohan vaan kokoero jo niin tuntuva, että konttorilla tulisi sanomista?