Kiitoksia vinkeistä.

Niitä toki ei tarvinnut soveltaa tällä kertaa. Tänne tuli jo aiemmin purettua niin oli jo varautunut siihen että eihän se sieltä mihkään lähde, mutta kas vain. Laakista tulille.
Startti pyöritti niin nihkeästi että ajelin siinä tovin ennenkö veljen luo ajoin, ja hyvin pääsi kotiinkin asti. Kaiketi vaan paikat kuivanu sen verran...?

Tiistaina tosiaan saadaan öljy pysymään koneen sisäpuolella, oletettavasti ainut öljyvuoto tällä hetkellä nuo pultit ja korkanneet kierteet. Samalla ehkä tuo huohotuspuoli kuntoon ja imusatsiin ajattelin lykätä mustat maalit päälle, täällä joku oli vastaavan toimenpiteen tehnyt ja näytti kivalta, joten tahtoo kans.
Ja tuosta takaspoilerista. Olisko 400 sopiva karkeus aloittaa hiominen? Ja mihin lopettaa, 2000 nurkille?