Ootte te eri mussukoita..

Jakopää on paikallaan. Alapäästä otti johonkin v*tun klipareeseen vastaan toi hihna ettei se voinutkaan tulla paikalleen, eikä tuota nähnyt ilman taskulamppua ja naamaa kiinni lohkon kyljessä..
Tosiaan, hihna paikalleen, kaksin käsin hampaat irvessä hihnaa kiskoen, sokka pois siltä kiristinhärpäkkeeltä ja kokeilin pyöritellä konetta. Useamman kierroksen pyörittelin molempiin suuntiin ja kyllä, ajoitukset pysyvät kohdillaan.
Olisko se siinä?

EDIT:
Sehän lienee erittäin tärkeää että kampuran pyörän ja imunokkapyörän välillä (kiristinrullan ja ohjainrullan kautta) hihna on kireällä ensialkuun. Sen jälkeen ujuttelua muille pyörille (pakonokkapyörälle ja vesipumpulle). Voimaa saa kuulemma käyttää että menee. Eli ei mene kuten laturinhihna..
Nimenomaan näin tein, ja ihan voimaa käyttäen.
EDIT2: Sit jos sais osaavan käsiparin että saatais vanha kone pois, kaverilla muuttohommat haittaa niin kovaa ettei ehdi jeesaamaan, ja yksin ei oikein viitsi kun ei ikinä ennen ole tehnyt, ettei vain riko mitään..