Ykkös viestittä siiretty:
Tarkoitus oli tehdä tuosta 87 farkusta kesäautoa, ajan puitteissa ja hitsuumäärää huomioden luovuin ajatuksesta. Nämä kaksi yhdistää saan näppärän talviauton itselleni, ei raski isommin Hopeanuolella ajella

Polar korilleen siisti, vähä alkavaa kuskin takaaressa
Leimaahan tässä on voimassa vielä kuukauden ja tarkoitus olisi leimailla ensialkuun. Tallista sai lämpimän paikan pukkien nokasta ja tarkempi tutkinta alkoi. Pakoputkea oli uusattu katilta taaksepäin, tosin keskinmäisen pöntön ja sillanylityksen liitos vuotaa. Takajarruja tarkempaan syynäykseen palat ihan finaalissa ja näyttäisi kumitkin siinä kunnossa olevan taitaa jumittaa. Pohja oli todella nätti ja siisti

Uuttakin oli laiteltu vähän aikaa sitten: Levyt eteen, palat, jarruletkut ja jouset.
Perä hiukan lösötti maata kohti, jouset pääsivat vaihtolistalle, ne löysin sopivasti luovuttajasta. Tarkemmin syynäten tässä ei ole takavakaajaa ollenkaan, sellainen löyty myös tosin 16mm versio

tyhjää parempi
Takajarrut pöydälle ja mäntia ampumaan ulos. Kuskilta tuli suht hyvin mutta vänkäriltä oli jummannu tyystin. Toinen satula käsittelyyn josta saadaan toimiva satula. Männät saatiin tästä pienen punnerruksen jälestä irti ja kiiloittelin ne. Satulat odottavat tiivisteen vaihtelua. Palatkin löytyi hyllystä.
Etuvalojen kiinikkeet oli sisäisesti rikki ja takakiinikkeitäkin uupui. Nämä näpräilin pois keulilta. Luovuttajasta saan tähän aivan uudet valot.
Kirkkaalla vilkulla olevia takavaloja saa tarjoilla, ei haittaa vaikka ois haalistuneen kuhan ois ehjät suunilleen
Sisältä tutkin tarkemmin, täältähän löytyi korjausmaali

Kärsineen satulan mäntä, roskin kamaa

Tästä tehdään tilalle

Ni mikä oli?
hitot noista muista varusteista, kerros tästä vähän lisää 
Kuten Jar-iikin sanoi Eurooppalaista mallia. Säiliötä ei tosiaan ole. Bensaluukun alapuolella puskurin kupeessa pyöreä 5cm luukku jossa lukee GAS ja putkistot menevät konttiin. Oishan toi leso varuste täydellisenä ja toimivana
