Race.fi  Puotilan autokorjaamo

My Summer Car

• 257 Vastauksia
  • 82113 Lukukerrat

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Joni-

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe
  • **
Vs: My Summer Car
« Vastaus #120 : 29.10.2016, 17:39:20 »
edit: näköjään kun kuolee niin peli alkaa alusta?
Jos on permadeath päällä.
Volvo 245DL -88, Volvo 242L -75, Volvo 245SE -91, 340DL -89 + nippu muita..

Poissa razori

• Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • Turbo
  • "Noku mä haluan"
« Vastaus #121 : 29.10.2016, 18:20:41 »
Jos on permadeath päällä.

Mitä tuon saa pois?

Poissa SamigoGTE

• Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Nonnih!
« Vastaus #122 : 29.10.2016, 18:33:41 »
Mitä tuon saa pois?
Ajokortin alaosassa taisi olla valinta mahdollisuus.
Skodillac Octavia 1.8t -09

Poissa SamigoGTE

• Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Nonnih!
« Vastaus #123 : 29.10.2016, 20:24:56 »
Ei tartte vieläkään kirvestä puiden pilkkomiseen  :2funny:
Ottaa vaan puun siihen halkomispölkylle, odottaa pienen hetken. Tulee taas näkyviin se "pick a log" tai mikä solikaan painaa sitä taas niin valmiina oleva pölkky ja uus pölkky halkiavat molemmat :D

Poissa razori

• Turbo
  • "Noku mä haluan"
« Vastaus #124 : 29.10.2016, 21:26:19 »
Ei tartte vieläkään kirvestä puiden pilkkomiseen  :2funny:
Ottaa vaan puun siihen halkomispölkylle, odottaa pienen hetken. Tulee taas näkyviin se "pick a log" tai mikä solikaan painaa sitä taas niin valmiina oleva pölkky ja uus pölkky halkiavat molemmat :D

Ja jos tietä pitkin kauppaan meno alkaa kyrpimään niin tähtää radiomastoa kohti ja ajaa veteen :D tähtääminen siksi että ei tottele ohjausta veden alla. Ja ei kulje kuin jotakin 50km/h joten liian isolla vaihteella ei kannata päästellä kun vauhti vain hidastuu eikä vauhtia saa enää kasvatettua  :idiot2: Säästää muuten niin maan pirusti aikaa :D

Poissa Kaziganth

• Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • Hämeen hitain
« Vastaus #125 : 29.10.2016, 21:47:18 »
Ja jos tietä pitkin kauppaan meno alkaa kyrpimään niin tähtää radiomastoa kohti ja ajaa veteen :D tähtääminen siksi että ei tottele ohjausta veden alla. Ja ei kulje kuin jotakin 50km/h joten liian isolla vaihteella ei kannata päästellä kun vauhti vain hidastuu eikä vauhtia saa enää kasvatettua  :idiot2: Säästää muuten niin maan pirusti aikaa :D
hyvä tietää, mä en oo kertaakaan selvinnyt sinne saakka :D
No kun halvalla sai.

Poissa razori

• Turbo
  • "Noku mä haluan"
« Vastaus #126 : 29.10.2016, 21:53:43 »

Rantaa myöten pääsee myös ;)

Juoppokuskina olosta; Mihinkä ..vettiin tuo juoppolalli pitää kuskata? ???

Poissa Acke

• Global Moderator
  • Turbo
  • *
« Vastaus #127 : 29.10.2016, 21:59:07 »
Sama ongelma, paku kaatunut kylelleen joka kerta kun oon yrittänyt. Saako sitä mitenkään nostettua?

Poissa ToniJH

• Grand Touring
  • Volvo V70 2.4D
« Vastaus #128 : 29.10.2016, 22:05:22 »
Sama ongelma, paku kaatunut kylelleen joka kerta kun oon yrittänyt. Saako sitä mitenkään nostettua?
Aikas kun mätkit sitä "J" näppäimellä, niin eiköhän se siitä, ainakin noin itselläni :)
- Nyk: Volvo V70 2.4D 2004 - - EX: - Volvo V70 D5 2002 - EX: - Volvo V70 2001 -EX: - Volvo V70 1998 -

Liikenteessä vanha – mutta yhä vain toimiva – kikka on hankkia auto, jonka ratissa lukee Volvo. Automerkin nimessä v on vasemmalla, o oikealla

Poissa razori

• Turbo
  • "Noku mä haluan"
« Vastaus #129 : 29.10.2016, 22:28:50 »
Jaha. Ei sitten näköjään tehäkkään töitä :D

edit: Putki näemmä palautuu takaisin rekan kyytiin. Itse tein niin, että ajelin himaan, tallensin ja nukuin ja kun menin takaisin rekan luo oli putki taas paikallaan
« Viimeksi muokattu: 29.10.2016, 23:17:10 kirjoittanut razori »

Poissa SamigoGTE

• Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Nonnih!
« Vastaus #130 : 29.10.2016, 23:23:06 »
Jaha. Ei sitten näköjään tehäkkään töitä :D

edit: Putki näemmä palautuu takaisin rekan kyytiin. Itse tein niin, että ajelin himaan, tallensin ja nukuin ja kun menin takaisin rekan luo oli putki taas paikallaan
No onneksi mulla kusi muutenki peli, ku alotin alusta ku toi putki tippu. Tosin olin muutenki perseilly niin paljon että olisin kummiski alottanu.
Maksaa muuten melkein 3000mk ku rikkoo sen kaupan ikkunan  :2funny: Etkä voi ostaa sieltä mitään muuta ennenku olet ikkunan maksanu.

Poissa razori

• Turbo
  • "Noku mä haluan"
« Vastaus #131 : 29.10.2016, 23:36:05 »
No onneksi mulla kusi muutenki peli, ku alotin alusta ku toi putki tippu. Tosin olin muutenki perseilly niin paljon että olisin kummiski alottanu.
Maksaa muuten melkein 3000mk ku rikkoo sen kaupan ikkunan  :2funny: Etkä voi ostaa sieltä mitään muuta ennenku olet ikkunan maksanu.

:2funny: :2funny:

Sellainen pieni välikokeilu, että tuo paskalinko tottelee ohjausta veden alla, muttei kulje kuin 20km/h, joka tekee vedestä nousun hiton vaikeaksi. Tuurilla taisin päästä pois vedestä vaikka oli teli alhaalla ja lukko päällä. Lisäksi kone meinasi keittää :o Toistaiseksi suosittelen kauppareitiksi vain rantaa myöten menoa.

Pitää vielä koeponnistaa tuo raktori ::)

edit: viddu mikä peli :D lisää kokeiluja harrastettu. Kun tuohon sontatykkiin ottaa kuorman niin se myös pitää tyhjentää jonnekkin? No tähän asti olen tyhjentänyt lastin joko Teimon pihaan tai maantielle :D mutta sitten välähti. Kokeilin tyhjentää tuon lastin jonkun paskakaivoon ja pojat hei, täähän toimii. Kaivon pinta nousi melkein täyteen asti ja pian tuli soitto että tule tyhjentämään :D mittarista en huomannut katsoa paljonko tavaraa oli kyydissä kun purkasin  :idiot2:
« Viimeksi muokattu: 30.10.2016, 00:22:25 kirjoittanut razori »

Poissa sekokupu

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • Volvo Rapist Club Finland
« Vastaus #132 : 30.10.2016, 09:11:29 »
Se juoppokuskihomma on kyllä vaivaan nähden hanurista, siitä saa vaan 380mk, ainakin viimeks napsahti sen verran vaan.

Poissa SamigoGTE

• Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Nonnih!
« Vastaus #133 : 30.10.2016, 09:27:43 »
Se juoppokuskihomma on kyllä vaivaan nähden hanurista, siitä saa vaan 380mk, ainakin viimeks napsahti sen verran vaan.
Kun taas puunajosta saa hyvästi rahaa. Tais tulla 3200mk. Olen ruukannu tehä niin että keikan jälkeen käyn heti latomassa uuden puukuorman päälle ja jätän rattorin talon nurkalle. Pääsee heti viemään ku puhelin soi.

s73

• Vieras
« Vastaus #134 : 30.10.2016, 09:29:48 »
:2funny:
Pitää vielä koeponnistaa tuo raktori ::)

edit: viddu mikä peli :D lisää kokeiluja harrastettu. Kun tuohon sontatykkiin ottaa kuorman niin se myös pitää tyhjentää jonnekkin? No tähän asti olen tyhjentänyt lastin joko Teimon pihaan tai maantielle :D mutta sitten välähti. Kokeilin tyhjentää tuon lastin jonkun paskakaivoon ja pojat hei, täähän toimii. Kaivon pinta nousi melkein täyteen asti ja pian tuli soitto että tule tyhjentämään :D mittarista en huomannut katsoa paljonko tavaraa oli kyydissä kun purkasin  :idiot2:

Tyhjennä p@skatykki järveen? ???

Futurez  Kulkukoira