Nollasin taas koodit ja irroitin sulakkeen ja boksin LTFT trimmit korjaantui. Kävi ihan eri kuulosesti aikansa tyhjää, sit koeajolle ja pelaa hienosti ja lopuks valo taas syttyy ja koodi on sama, 1-1-3. Ajossa se pelaa kyllä jo senverran nätisti ettei ilman vikavaloa osais varman epäillä mitään.
Jos toi koodi tarkottaa liian rikasta seosta, niin mikä voisi aiheuttaa liian rikasta seosta. Imuvuodot luulis laihentavan, pakovuoto myöskin antais happea putkee, eli laiha seos jonka jälkeen ruisku tietysti yrittäis rikastaa seosta ja jos ei se ois tyytyväinen vieläkään, niin eiks sen pitäis herjata että seos liian laiha. Eli mikä voi aiheuttaa liian rikasta seosta?
Tuolla aiemmin kehoitettiin tsekkaamaan että on varmasti oikean tyyppinen lamda. Kolmejohtoinen siihen oli tällätty, eli lämmitys ja signaali. Signaalipiuhasta mittailemalla tuli tosiaan 0,6-1 voltin jännitteitä. Vai voisko toi lambda olla vaan viallinen ja näyttäis normi seoksillakin liian rikasta ja poksi koittaa laihentaa kunnes ei säätövara piisais ja tulis sitten herja rikkaasta seoksesta.