B230 lohko purettu kokonaan ja pikkukangethan siellä oli, joten 13mm tilalle. Nyt sitten lohkon pesua ja maaluuta. Öljynpaluulle pitäisi lohkoon porata reikä ja M20x1,5 kierre. Tähän tulee siis tulppa vielä tässä vaiheessa. Runko ja kiertokangen laakerit näytti hyvältä. Uusiakko sitten kaikki laakerit kun kanget vaihtuu?

Jakajan ja b-pumpun hampaalla oleva apuakseli hommattu ja sen hihnapyöräksi kevyempi nokkapyörä.
Tuosta 530 kannesta 1pytyn tuplan kierre sileänä.

ehtiäkkö ehyt 530 portattavaksi vai kannattaako korjata tästä kierre?


Uusi pukki ja"Sairaala olosuhteet".

Lämmintä tallia siivoomaan.

Männissä pientä kulumaa helmoissa mutta tuskinpa haittaa kun muuten ok ja sylinterit hyvät. Renkaat toki voisi uusia.
