Tervehdys Vrcf käyttäjät & jäsenet!
Haluan varoittaa foorumin käyttäjiä otsikon mukaisesta sivustosta, ettei käy samalla tavalla kuin minulle.28.10.2016Aamulla selailin Instagram:ia puhelimen kautta, silmään pisti mainos ilmaisesta auton arvioinista. Tottakai minä sitten unenpöpperössä aloin tutkailemaan sivustoa ja laitoikin sitten auton rekkarin/km-määrän/s-postin, puhelinnumeroksi laitoin nollaa. Klikkasin sitten ja samantien tuli viesti tilauksesta ja palvelunhinta 99€.
S-postiin oli tullut tilausvahvistus ja samantien ilmoitin kyseiselle sivustolle peruvani tilauksen. Englanniksi sitte vastasivat tästä ei sen enempää..
Meni 1-2vk kun postin mukana tuli lasku, samantien uutta yhteydenottoa kyseiseen puljuun.. Useita viestejä lähetin ja ne vastasivat, mutta laskun mitätöintiin eivät suostuneet. Ilmoitin ottavani yhteyttä suomen poliisiin ja kuluttaja-asiamieheen mutta turhaan, viimeksi laitoin ilmoittavani asiasta Tallinnan viranomaisille ja verottajalle. Eivät ole vastanneet tähän.
15.11.2016Tänään kävin tekemässä poliisi asemalla rikosilmoituksen ja kuluttaja-asiamieheen yhteyttä.
Nettiä selannut näistä huijauksista ja lukenut kertomuksia.. Laskua en maksa! poliisi sanoi samaa että älä maksa sitä. eräpäivä oli 13.11.2016 nyt odottellaan maksu muistutuksia ja perintä-toimiston laskuja..
Voin sanoa et oon väsynyt tähän, öitä ei tuu välillä nukuttua kunnolla ja pyörii muutenkin tapahtuma mielessä..
Älkääkä alkako millään tavalla aukomaan päätänne minulle tästä, et ois pitänyt silloin jne jne... Tehty mikä tehty!!

Anteeksi kirjoitus virheet ja sekava teksti.
Jos Ylläpito näkee tämän olevan väärässä osiossa tai muuten sääntöjen vastainen niin valta on teidän
Terveisin
Tuomas-89