Eikös se riipu ihan siitä missä on tottunu ajaan? Jotkut on tottunu ajaan paljon kaupungeissa ja jotkut enemmän maaseudulla. Ei oikein voi verrata puukuorman ajamista henkilölikenteeseen. Harvemmin näkee puukuormaa kaupunkien keskustoissa liikkuvan.
Itelle maaseutu on tuttua paikkaa ja tietenkin Tampere. Jotkut kaupungit on sit ihan outoja joissa en mielelläni aja. Helsinki on yks joka vaatii kartturin, Pori on toinen joka saa mut oksentaan. Mut nämä on totuttelukysymyksiä. Onhan Sastamalakin nykyään kaupunki, vaikka itse keskustaan on matkaa 30-50km riippuen missä pirtti on.
Itse tykkään välillä ajella pikkuteitä, ettei ole jatkuvaa liikennevirtaa vastaan. Vissiin on tuota ikänäköö ja välillä paistaa niin pahasti vastaan valot.
Sitä paitsi, jos ajelee maaseudulla niin näkee paljon sellasta mitä kaupugeissa ei näe. Itse olen kiinnostunu jonkin verran luonnosta, ja maaseudulla näkee esim lintuja ynnä muuta mitä kaupungissa ei välttämättä näe. Vai onko kukaan nähnyt haukkoja tai kotkia kaupungin yllä?