KL-varaosat  Race.fi

Pumpen S80 D5 & 740 T6 Driftmissile

  • 161 Vastauksia
  • 81865 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: Pumpen 945TDIC & 765TIC
« Vastaus #75 : 16.06.2013, 17:04:41 »
Söpö noilla pullakumeilla  S* Muutenki, mahtava kokonaisuus, kuhan saat viä alemmas.
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: Pumpen 945TDIC & 765TIC
« Vastaus #76 : 16.06.2013, 19:45:01 »
Jaaha, hommat alkaa lähtee lapasesta. Uus ahdin ja pakosarja tilattu, uus nokka pitäis jostain vielä kaivaa ja suuttimet voi loppua kesken...  :buck2:

Sen Hx35:tosenko nyt tilasit?

Penkit pitäis pestä ja ratti vaihtaa mokkaseen tai jopa jalopuiseen jos jostai löytyis  8)

No NYT!  S*
144
145
945
855

Poissa comanche

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 142
  • www.vrcf.fi
Vs: Pumpen 945TDIC & 765TIC
« Vastaus #77 : 30.06.2013, 01:50:24 »
On kyllä härskin näköinen, äsken tuli Rusalla nähtyä :hello:

Ps. Mokkaratti ja ajohanskat O0
« Viimeksi muokattu: 30.06.2013, 01:51:55 kirjoittanut comanche »

Poissa Pumpe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 161
  • Ilo alkaa kilosta.
Vs: Pumpen 945TDIC & 765TIC
« Vastaus #78 : 16.07.2013, 00:08:40 »
Jotain tämmöstä täällä on tapahtunu, siistimistä on paljon ja tekniikkakaan ei ole valmis. Taino eihän nää oo ikinä  :D

Ahtimeksi tuli siis tommonen holset hx35 Fullrace 14 portillisella pesällä ja siihen harrik:n pakosarja.

Tekniikka on hyvinpitkälti seuraava tällähetkellä,  Nokka puuttuu mutta tilattu.


bosch 044 bensapumppu
530cc  suuttimet
Tonin sytkä ja bensa lastu
Iso kiinakuuleri
Imm painepuolella
Hx35 fullrace 14 portillisella pesällä
Harrik pakosarja
3" putkisto ilman kattia yhdellä vaimentimella.
-763 SRE kytkinasetelma, turbodieselin levy ja M90 vaihdelaatikko
1031 akseli truetrac lukolla







Kiitos kehuista, viime kuvista on taas vähän tiputettu, edestä ei voi kyllä milliäkään enempää noilla kumeilla tai sitte ei tarvii enää kääntyillä.

50 profiiliset kumit alle ja taas pikkasen alemmas  8)

Kännykkä kuvia...  :-[



« Viimeksi muokattu: 21.07.2013, 21:38:36 kirjoittanut Pumpe »
S80 D5
740 "T6"

Poissa Lampinen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 118
Vs: Pumpen 945TDIC & 765TIC
« Vastaus #79 : 19.07.2013, 11:39:21 »
Kivan näköstä  S*
Volvo 940 B230FT -97 Volvo 240 B200E -89 Projekti Volvo 740 B230k -89 EX Volvo 740 B200F -90 EX Volvo V40 2.0l -97 EX

Poissa Pumpe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 161
  • Ilo alkaa kilosta.
Vs: Pumpen 945TDIC & 765TIC
« Vastaus #80 : 08.09.2013, 18:34:24 »
Päivitetääs tätäkin taas. Auto on pelannut aika hyvin ja kilometrejä on tullu ja bensaa on palanut runsaasti.

Tekniikkaa on päivitetty vakio 531 kannella jossa on tuplajouset, hiottu nokka ja säädettävä nokkapyörä.

Venttiilikopan ja ahtimen imupesän maalasin wrinklellä ja jotain pikku juttuja siistitty.

Ahtojen piikkaminen on tällähetkellä ainut ropleema, ja eiköhän se ongelma poistu ulkosella hukkaportilla ja creampipellä  8)

Lisää voimaa pitäis saaha ...

















S80 D5
740 "T6"

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: Pumpen 945TDIC & 765TIC
« Vastaus #81 : 08.09.2013, 21:05:21 »
On se vaan niin nätti ja ilmeisesti liikahtaakin ihan kivasti? Harmittaa kun jäi Big meetissä näkemättä  :-\
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa Pumpe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 161
  • Ilo alkaa kilosta.
Vs: Pumpen 945TDIC & 765TIC
« Vastaus #82 : 12.10.2013, 17:02:30 »
On se vaan niin nätti ja ilmeisesti liikahtaakin ihan kivasti? Harmittaa kun jäi Big meetissä näkemättä  :-\
Kiitti, kylhän se tommoseks pakastimeks ihan hyvin liikkuu, ens kesäks kun saa pelaamaan kunnolla ja vähä lisää voimaa vielä  ;)





Noniin, nyt oonkin sitten kolmen volvon onnellinen omistaja, ainakin toistaiseksi ennen kuin saan dieseli hirmun kuntoon ja myyntiin.

Viime perjantaina haettiin porista  aika siisti ja halpa  -89 740 GLT.   327 tuhatta ajettu,  1 omistaja, beiget puolnahat, veivi kattoluukku (vedetty sikafleksillä umpeen)  ja just uusittu laturi, akku, soitin jne.

On kuulemma kumma juttu miten orginaali radio ei kestä yli 23 vuotta  :D


Ferrarin punainen väri oli päässyt vähän haalistumaan joten myllytettiin heti seuraavana päivänä ja vedettiin kovavaha pintaan ja sivulaseihin ,tuuli- ja takalasiin tuli 5sateesta. Konehuone myös pestiin.

Sitten vielä käännetyt peltivanteet, etujousista vajaa 2 kierrosta pois, ralliratti ja kemppi perä  niin siinähän on täydellinen talviauto !  :buck2:

Vielä kuormajouset taakse, hirvitarrat ja muuta pikku fixiä.



















E: Ainiin, ökymalliin löyty jalopuu ruori ja keskiö  8)

« Viimeksi muokattu: 12.10.2013, 17:11:54 kirjoittanut Pumpe »
S80 D5
740 "T6"

Poissa asiv

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 54
  • www.vrcf.fi
Vs: Pumpen 945TDIC,740GLT & 765TIC
« Vastaus #83 : 13.10.2013, 00:42:41 »
On kyllä mahtavia volvoja sulla! Puhtaita ja hyvällä maulla laitettuja, rispektii siitä  :pomo: Komean seiskan oot ostanu!
Jeremy Clarkson´
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Poissa N1k5u

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • youtube.com/Thegreatfinn
    • YouTube
Vs: Pumpen 945TDIC,740GLT & 765TIC
« Vastaus #84 : 13.10.2013, 05:09:20 »
Emmää löydä edes sanoja näille..... niiiiin kaunista  S* :smitten:
EX: 245GLT B200f m47 -89 | 744GL B230k m47 -87
Nykyset: 745GLT B200et m46 -89 | 945GL D24Tic m46 -83 | 945GLT b230fk m90 -96
Työajokki: Volvo FM 450 ''Viirusilmä''

Poissa Jonte

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 13
  • www.vrcf.fi
Vs: Pumpen 945TDIC,740GLT & 765TIC
« Vastaus #85 : 26.10.2013, 23:47:00 »
Eikös tuo 740 oo jo vähä liia hyvä talviröntäksi ? :D

Poissa Pumpe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 161
  • Ilo alkaa kilosta.
Vs: Pumpen 945TDIC,740GLT & 765TIC
« Vastaus #86 : 28.10.2013, 21:10:50 »
Kiitos kaikille, seiska on ollu mulla nyt käyttöpelinä ja toimii loistavasti.  Kytkin on vaan aika loppu ja taidan vaihtaa sen parin viikon päästä kun lomat alkaa.

Laitoin kuormajouset taakse ja kusikalvoa sumareihin, vielä ne hirvitarrat jaja.....

Eikös tuo 740 oo jo vähä liia hyvä talviröntäksi ? :D
Tonnilla voi ostaa kasan paskaa tai sitte tämmösen :D   Onhan se  vähän...
S80 D5
740 "T6"

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: Pumpen 945TDIC,740GLT & 765TIC
« Vastaus #87 : 28.10.2013, 21:24:09 »
Tuo ratti on jo jotain aivan uskomatonta.  S* S*
144
145
945
855

Poissa Pumpe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 161
  • Ilo alkaa kilosta.
Vs: Pumpen 945TDIC,740GLT & 765TIC
« Vastaus #88 : 18.11.2013, 15:17:13 »
Tuo ratti on jo jotain aivan uskomatonta.  S* S*
Sopii tohon ihan kivasti  8)


Talvipulkkaan  laitettiin kuppipenkki, kieppikelloo, valoa katolle  ja eilen maalattiin helmat ja koukun rauta. Takakaaret maalasin kans kun oli maali lähtenyt ja yhen paikankin siihen joutuu laittaan kun pintaruosteesta tulikin reikä  ::)





S80 D5
740 "T6"

Poissa Pumpe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 161
  • Ilo alkaa kilosta.
Vs: Pumpen 945TDIC,740GLT & 765TIC
« Vastaus #89 : 06.12.2013, 17:18:27 »
Jahas, lumi tuli tänne etelä suomeenkin ja vinossa on menty enemmän kuin suorassa...

Etuvalon umpiot piti vaihtaa kun tönäsin kaverin kakslankulle jäisessä mäessä vähän vauhtia niin lasihan siinä meni paskaks, ja toinenkin puoli oli jo halki.
Kittasin ja maalasin lampun alalistat ja vilkun samalla. Ostin myös kympillä uudet takavalot mitkä vesihiottiin ja tummennettiin ja kirkas lakattiin, vakio valotkin sai hionnan ja muutaman kerroksen lakkaa ja ne odottelee hyllyssä kuin uusina  ;)

Peltisatsinkin laitoin eilen ja voimaa tuli ylös lisää, tarvitsee nostaa rajotinta koska 5500krs/min on liian vähän suht ylävetoiselle moottorille kuitenkin. 





S80 D5
740 "T6"

 

Elekma  Autoracing