Kiitoksia neuvoista! Eli noi Borderlinen linkkaamat vinon asennuksen kiinnikkeet on täysin bolt-on ilmastoinnin, huohottimen ja laatikon suhteen? Tuli myös mieleen, että kuinka ahtaaksi se keula jää, jos sinne tunkee välijäähyn AC-kennon ja jäähdyttimen kaveriksi. Ruotsin puolella nimittäin lähes kaikista oli AC kompura + kenno poistettu

pitää tuota vielä miettiä...
Kytkimestä, jos opiskelijabudjetti käytössä, niin 850 T5 vauhtipyörä ja T5 tai T5R kytkinsetti ei välttämättä ole
huono setti käytettäessä M90 vaihteistoa.
T5R kytkinsetin luulisi kestävän sen mitä tuo M90 kestää ?
Toki jos vauhtiksen ja kytkimen mitoittaa tässä vaiheessa "yli" niin on sitten valmiina kun tehomäärä nousee.
Itselläni tarkoitus käyttää vakio T5 koneen perässä T5 kytkintä ja M90 alkulähtökohtana katsastukselle ym.
Tosiaan T5 kiinteän vauhtiksen ja siihen asetelman etsiminen on tuottanut tähän mennessä vain harmaita hiuksia. Järkevintä mitoittaa suoraan vähän yli, niin mm. laatikon päivittäminen on helpompaa, kun vp ja asetelma löytyy.

Hintaero ei lopulta ole järin suuri näiden vaihtoehtojen välillä, sillä blingfactoryn setti tais olla noin 700 euroa jos käyttää 960 omaa massalevyä

Niin, ja se kuskinpuolen koneenkorvallista pitää hieman sivellä kulmahiomakoneella huohotinpöntön takia.
Mitä muuten tolle huohotinpöntön letkulle kannattaa tehdä (se mikä kuvassa roikkuu)? Ajattelin itse pistää sen huohottamaan jonnekkin muualle, vai oliko tuossa imusarjassa edes paikkaa sille?
